Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Derfor. Skal brenne ut en test nå med den jeg har. Så tester jeg og omd et ikke funker så er det over på Birdy.

 

I samme slengen. Dersom jeg "bricker" DVD spillern fullstendig, hvor får man kjøpt ny og er det et fett hvilken man velger?

 

Kan man gå for en annen enn man har i utgangspunktet? F.eks velge en bedre flashbar DVD spiller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
leita litt igjennom denne topicen, og fant en link der en fra Bergen vistnok chipper xbox 360 for bare 400 kr. noen som har erfaringer fra han? er han til å stole på? :pLinken her

6999716[/snapback]

Hvis du er fra Bergen du også, så ta kontakt og hør om du kan stikke innom med box'n. :) Da slipper du frakt.

 

Jeg skal forresten til en fyr å få fikset min 360 nå ikveld, og en Pioneer 111D er påvei i posten. :green:

Lenke til kommentar
leita litt igjennom denne topicen, og fant en link der en fra Bergen vistnok chipper xbox 360 for bare 400 kr. noen som har erfaringer fra han? er han til å stole på? :pLinken her

6999716[/snapback]

Hvis du er fra Bergen du også, så ta kontakt og hør om du kan stikke innom med box'n. :) Da slipper du frakt.

 

Jeg skal forresten til en fyr å få fikset min 360 nå ikveld, og en Pioneer 111D er påvei i posten. :green:

6999789[/snapback]

 

 

nei bor ikke i Bergen.. :( men jaja, får se om jeg kanskje sender den opp dit..om jeg tør? :p heh.. nei men er litt usikker på om jeg tør å sende den opp dit, ukjent mann vettu :whistle: hehe.. men får nok bare se ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nå har min Hitachi Opa Xtreme v2.1 firmware og en Pioneer 111d er påvei i posten.

 

Skal til byen å kjøpe meg noen DVD plater i dag. (sprarer bare 30-40,- på å bestille på nett)

Men er det noe vits å prøve å ta backup av et spill med NEC 6500A brenneren i bærbar pc'n? Har lyst til å teste med en gang :p

Lenke til kommentar
Nå har min Hitachi Opa Xtreme v2.1 firmware og en Pioneer 111d er påvei i posten.

 

Skal til byen å kjøpe meg noen DVD plater i dag. (sprarer  bare 30-40,- på å bestille på nett)

Men er det noe vits å prøve å ta backup av et spill med NEC 6500A brenneren i bærbar pc'n? Har lyst til å teste med en gang :p

7004851[/snapback]

 

 

hvorfor la dere ikke inn birdy 2.2 , hadde spart deg en Pioneer brenner og DL plater kan skaffes på nettet til 150 kr inkl frakt for 5 stk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skulle kjøpe meg en ny brenner, så da kjøpte jeg likegodt Pioneer. :] Og da la jeg inn likegodt Opa.

 

NEC brenneren sitter i en bærbar jeg har på jobben, så har ikke vært så aktuelt å kopiert så alt for mye med den. Men har nå satt booktype på den, så vil den funke med Opa firmware da? Eller er det bare LiteOn og Pioneer som funker?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Skulle kjøpe meg en ny brenner, så da kjøpte jeg likegodt Pioneer. :] Og da la jeg inn likegodt Opa.

 

NEC brenneren sitter i en bærbar jeg har på jobben, så har ikke vært så aktuelt å kopiert så alt for mye med den. Men har nå satt booktype på den, så vil den funke med Opa firmware da? Eller er det bare LiteOn og Pioneer som funker?

7004948[/snapback]

 

 

OPA fungerer omtrent bare med Pioneer og Liteon

Lenke til kommentar

finne ut om jeg har hitachi eller samsung, men d er vel innlysende i og me at spillet ikke fungerer når det er skikkelig brent ut. står her http://www.mediacenter.no/Enytt.htm at det er samme om du har pioneer eller lite-on

6967905[/snapback]

 

Oi, ikke for å være slem altså, men du kunne kanskje lest deg litt opp på egenhånd? Nettet flyter jo over av guider & info ang. dette & hint.

 

Se på DVD-SKUFFEN!!, så ser du hvordan DVD-spiller du har. Trenger ikke gjøre annet enn å trykke eject...

Lenke til kommentar
Ærg! Nå har jeg holdt på i mange timer med å prøve å flashe xbox360'en.

 

Kobler den til PCen men BIOSen finner den bare i ny og ne. Er det riktig at det skal være sånn?

 

Fikk satt på modeb en gang og oppdaget den i windows.  Prøvde å flashe med v2.1 for hitachi. Feilet før flashing("finner ikke" type melding) og har ikke klart å få den synlig i windows siden.

 

Den fungerer helt utmerket på xboxen fremdeles med vil ha den flashet! :-\

 

Noen som har noen råd? Har Abit Av8 og SATA chipsettet skal være støttet der.

6968722[/snapback]

 

 

Jeg ville hvertfall tatt en backup av biosen FØR jeg flashet den nye biosen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...