Gå til innhold

Chipping/ modding av Xbox 360


bthoem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg flashet som sagt min Xbox 360 den 7/11, og jeg fikk boota opp i Dashboard.

 

Har du sett, et oppdatering til Dashboardet, det må jo være bra tenkte jeg, men neida. Reboot rett inn i E66...

 

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Får ikke flashet firmwaren tilbake :hm:

7265107[/snapback]

 

Ja, da kan du jo kanskje ha med i guiden din hvordan du får vekk error66 også da. Sikkert flere som får problemer med det :)

Lenke til kommentar

Kan ikke ha det med i guiden hvordan man blir kvitt det hvis jeg ikke får bort dritten selv.

 

Guiden er lagt på is uansett, vil først bli 100% sikker på at jeg ikke skriver noe feil, dessuten er det som du så bra sa tidligere, jeg har ikke nok erfaring med modding av Xbox 360 til å skrive en guide. Har bare flashet min egen.

Lenke til kommentar
Kan ikke ha det med i guiden hvordan man blir kvitt det hvis jeg ikke får bort dritten selv.

 

Guiden er lagt på is uansett, vil først bli 100% sikker på at jeg ikke skriver noe feil, dessuten er det som du så bra sa tidligere, jeg har ikke nok erfaring med modding av Xbox 360 til å skrive en guide. Har bare flashet min egen.

7275832[/snapback]

 

ERROR66 betyr at Dashboard oppdateringen har funnet ut at du har endret firmware versjon på spilleren. Vanligvis får man aldri dette i ditt tilfelle, så er litt rart. Man får feilen hvis man foreks har en MS28 man har brukt en MS25 firmware på, og ikke omvendt, dvs du hadde MS25 og har flasha til en MS28. Flasher du tilbake til MS25 vil den virke igjen.

 

Du brukte sikkert Samsung sin 4.x firmware, og den må du "aktivere" for å flashe ved å brenne ut den 0800enable.iso fila, og "låse" den opp før du flasher tilbake til stock firmware (som jeg regner med du har??)

 

Les mer på www.xbox-scene.com

Lenke til kommentar
ERROR66 betyr at Dashboard oppdateringen har funnet ut at du har endret firmware versjon på spilleren. Vanligvis får man aldri dette i ditt tilfelle, så er litt rart. Man får feilen hvis man foreks har en MS28 man har brukt en MS25 firmware på, og ikke omvendt, dvs du hadde MS25 og har flasha til en MS28. Flasher du tilbake til MS25 vil den virke igjen.

 

Du brukte sikkert Samsung sin 4.x firmware, og den må du "aktivere" for å flashe ved å brenne ut den 0800enable.iso fila, og "låse" den opp før du flasher tilbake til stock firmware (som jeg regner med du har??)

 

Les mer på www.xbox-scene.com

7275880[/snapback]

Takk for svaret!

 

Er et par stykker på xbox-scene sitt forum som har fått feilen med MS25.

 

Brukte Xtreme 4.2a til å flashe Xboxen med, fikk flashet den til den modifiserte, men nå vil ikke MTKFlash lese/skrive til DVDen mer.

 

Skal brenne ut 0800enable.iso fila så snart jeg får tak i Dual Layer plater, den jeg hadde ble ødelagt siden PCen slo seg av forrige gang jeg prøvde, faens kraftlag...

 

Har stock firmwaren ja.

 

Men hvis jeg prøver å flashe på nytt med 3.3, skal det funke da? Var flere på Xbox-Scene som fikk det til å virke bra med den.

Lenke til kommentar
Så hvis man fjerner videoer og sånt, så vil en del spill kanskje gå inn på en DVD? :hmm:

7331016[/snapback]

 

Dette er forsåvidt sant, men det finnes ingen måte å endre innholdet på en xbox360 dvd, uten å ødelegge securitysectoren. Med andre ord, man kan sikkert fjerne alt man vil av filmer, men man vil med dagens "modding" ikke kunne å klare å spille av spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...