Gå til innhold

MacBook til student?


Cluster1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp windows-pc! Så kan du slappe av med en stabil og kompatibel pc som ikke krever masse ekstra arbeid slik som Mac gjør.

 

Jeg har nylig kjøpt, brukt og solgt en Mac, så jeg vet hva jeg snakker om.

 

Du får tenke slikt: Hva er vitsen å gjøre ting tungvindt på en Mac når du kan bruke en easygoing windows-pc.

Lenke til kommentar

Finnes bare Office 2004 til mac p.idag.

 

@AMDXP: Selv har jeg ikke mac, men det var mye sprøyt på en gang. Tror den som faktisk setter seg inn i de muligeten en mac har, så vil de fleste like seg der. Mens du har mange som er redd for å prøve noe nytt. Vil gjerne at du sier hva som er tungvindt med OS X?

 

En bedre tanke: Hvorfor skal jeg høre på andre, da det er til slutt jeg som finner den platformen som passer meg. Er ikke farlig å prøve noe nytt. Er verken seint eller for tidlig å prøve mac.

 

Birger :)

Lenke til kommentar
Kjøp windows-pc! Så kan du slappe av med en stabil og kompatibel pc som ikke krever masse ekstra arbeid slik som Mac gjør.

 

Jeg har nylig kjøpt, brukt og solgt en Mac, så jeg vet hva jeg snakker om.

 

Du får tenke slikt: Hva er vitsen å gjøre ting tungvindt på en Mac når du kan bruke en easygoing windows-pc.

6830788[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke hva som er så mye vanskeligere med Mac. Jeg har nå heller opplevd at mange ting er mye enklere i OSX.

Lenke til kommentar

Når det gjelder minne til en MacBook så oppgir dem på Apple Store at det medfølger 512 MB 667 MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) på to SO-DIMMer, som støtter opptil 2 GB - men for å oppgradere er det jo helt sinnsyke priser hos dem.

 

Tenker at jeg går for 2.0GHz med Superdrive, 80GB harddisk og 512MB for så å kjøpe PC2-5300 brikker fra Komplett og oppgradere til 2GB. Etter som jeg forsto var det enkleste sak i verden å oppgradere MacBooken.. (eller?)

 

Så jeg lurer på om noen kan sjekke linken under her, og se om det er noe som tilsier at de ikke skulle kunne brukes?

 

MINNE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...