Gå til innhold

LMA MANAGER 2007 snart! FM konkurrent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er dette spillet fra Codemasters rett rundt hjørnet med lansering den 22 september! Spillet ser veldig bra ut fra Promo videoen som fins på hjemmesiden, med mange features, enkelt brukersnitt, en svær database og ikke minst en 3D kampmotor som virker utrolig velfungerende og bra, med mange fete animasjoner (mange managerspillprodusenter har prøvd men feilet)

Den beste kampmotoren jeg har prøvd var på Premier Manager 98 og det sier litt!

Codemasters LMA manager har jo blitt lansert på konsoll i mange år nå og de har stor erfaring med managerspill..

Hva tror dere om det nye som kommer på PC nå? Mange som skal kjøpe det? :!:

http://www.codemasters.co.uk/lma2007/

Tror det blir skitbra jeg da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kan sikkert bli eit bra spel dette. Men eg trur eg kjem til å gå for det trygge med FM 2007. Eg har brukt så mykje tid på den serien, så eg veit ikkje om eg ønsker å gå over til eit anna managerspel.

Kjem det ut ein demo av LMA 2007 får eg vel teste den ut. Det kan jo vere at eg har gått glipp av noko stort ved ikkje å bruke tid på denne serien.

Skrevet

Kommer nok ikke til å være noen FM konkurrent. Tipper det kommer til å bli som alle andre polerte managerspill, og blir litt for mye arkade. Kanskje det blir en hit for de uten pc, men har ps2. Utenom det tror jeg ikke det vil selge stort. Kanskje en og annen som venter på FM2007 plukker det opp også.

Skrevet
Kommer nok ikke til å være noen FM konkurrent. Tipper det kommer til å bli som alle andre polerte managerspill, og blir litt for mye arkade. Kanskje det blir en hit for de uten pc, men har ps2. Utenom det tror jeg ikke det vil selge stort. Kanskje en og annen som venter på FM2007 plukker det opp også.

6828647[/snapback]

litt for mye arkade? FM serien er da arkade til tusen.

Casillas, Torres, Nihat +++ på free transfer på noen få sesonger er ikke akkurat realistisk.

Skrevet

6828647[/snapback]

Casillas, Torres, Nihat +++ på free transfer på noen få sesonger er ikke akkurat realistisk.

6828703[/snapback]

Arkade til tusen, faktisk :) Javel, men du har vel kanskje ikke prøvd andre managerspill? Prøv for eksempel CM06 eller hvilket som helst annet managerspill. FM er det mest realistiske. At spillere ikke signerer ny kontrakt og forsvinner på free transfer er ikke så veldig urealistisk. At en klubb plukker opp flere av disse store stjernene er vel heller ikke så veldig urealistisk.

Det mest urealistiske ved fm06 er hvor god zlatan er.

Skrevet

6828647[/snapback]

6828703[/snapback]

Arkade til tusen, faktisk :) Javel, men du har vel kanskje ikke prøvd andre managerspill? Prøv for eksempel CM06 eller hvilket som helst annet managerspill. FM er det mest realistiske. At spillere ikke signerer ny kontrakt og forsvinner på free transfer er ikke så veldig urealistisk. At en klubb plukker opp flere av disse store stjernene er vel heller ikke så veldig urealistisk.

6829082[/snapback]

Word!

Skrevet
Tja, kan sikkert bli eit bra spel dette. Men eg trur eg kjem til å gå for det trygge med FM 2007. Eg har brukt så mykje tid på den serien, så eg veit ikkje om eg ønsker å gå over til eit anna managerspel.

Kjem det ut ein demo av LMA 2007 får eg vel teste den ut. Det kan jo vere at eg har gått glipp av noko stort ved ikkje å bruke tid på denne serien.

6828583[/snapback]

Grunnen til at jeg gleder meg litt er fordi jeg kanskje er litt lei FM serien akkurat nå! Riktignok mange nye features men det ser jo nesten helt likt ut år etter år.. Kan jo ikke være noe morro for de som allerede har vunnet alt med det spillet å begynne på nytt bare med en nyere versjon! Dessuten er det jo helt umulig å spille FM ordentlig når det først kommer ut.. Stappfullt med bugs! De må ha hele 4 patcher på hvert spill før det er fiksa helt.

Dessuten syns jeg det er spennende med utviklingen av 3D kampmotorer i fotballmanagerspill! Artig å se sitt nye talent i aksjon med en ordentlig kampmotor, og dette årets LMA motor skal visst være veldig bra!

Tror heller ikke det blir arkade.. De har veldig mye dybde i konsollversjonene (konsoller er jo selvfølgelig litt begrenset) og alt skal være gjort om og gjort større for PC! Med en installasjonsstørrelse på 4 GB sier litt om dybden :p

Skrevet

3D kampmotor er morro i 10 kamper så går det for tregt... FM er det mest realistiske, men den FM en får ut først er en KLAR beta versjon av spillet... Et hvert annen spill hadde blitt slaktet pga. bugs... Men FM skal vist være mye mye mye kjappere og det er jo litt morro igjen :)

Skrevet

6828647[/snapback]

6828703[/snapback]

Er du her også.. :D

Skrevet
3D kampmotor er morro i 10 kamper så går det for tregt... FM er det mest realistiske, men den FM en får ut først er en KLAR beta versjon av spillet... Et hvert annen spill hadde blitt slaktet pga. bugs... Men FM skal vist være mye mye mye kjappere og det er jo litt morro igjen :)

6830894[/snapback]

Syns etterhvert at 2D kampmotoren blir for tregt! Det er det samme i LMA som i FM.. Du kan se høydepunktene hvis du vil det! Og det er uansett bedre med en veldig god 3D kampmotor enn med en 2D motor! Gå inn og les om spillet så finner du ut litt mere! ;)

Skrevet

6829082[/snapback]

Ikke så veldig urealistisk at de ikke skriver kontrakt nei, men mengden av gode spillere som går på free transfer er latterlig, spesielt at ingen av de store lagene prøver å få underskriften dems.

Men jeg er enig i at FM er det mest realistiske, men det er ikke spesielt realistisk. :p

Skrevet

6828583[/snapback]

Grunnen til at jeg gleder meg litt er fordi jeg kanskje er litt lei FM serien akkurat nå! Riktignok mange nye features men det ser jo nesten helt likt ut år etter år.. Kan jo ikke være noe morro for de som allerede har vunnet alt med det spillet å begynne på nytt bare med en nyere versjon! Dessuten er det jo helt umulig å spille FM ordentlig når det først kommer ut.. Stappfullt med bugs! De må ha hele 4 patcher på hvert spill før det er fiksa helt.

Dessuten syns jeg det er spennende med utviklingen av 3D kampmotorer i fotballmanagerspill! Artig å se sitt nye talent i aksjon med en ordentlig kampmotor, og dette årets LMA motor skal visst være veldig bra!

Tror heller ikke det blir arkade.. De har veldig mye dybde i konsollversjonene (konsoller er jo selvfølgelig litt begrenset) og alt skal være gjort om og gjort større for PC! Med en installasjonsstørrelse på 4 GB sier litt om dybden :p

6830824[/snapback]

3D kampmotor er fint det, hadde den bare vært realistisk og spillerne hadde hatt litt AI.

En installasjonsstørrelse på 4GB trenger ikke bare si så mye om dybden, den kan også si ting om dårlig programmering.

Har spilt managerspill som du har kontroll over nesten alt. Men, det er en ting som er sikkert, en manager har ikke kontroll over hvilke priser man skal ta for spillere, en manager tar ikke opp lån for å kjøpe spillere, en manager utvider heller ikke stadion.

Og det som sies lenger opp her om free transfers, tror ikke fm er noe verre enn noen andre på det. Og disse spillene har heller en veldig dårlig database av spillere, og det er også veldig dårlig, det lille de har. (snakker generelt om andre managerspill)

I det neste FM, vil til og med Chairman godta tilbud på spillere, noe som også er realistisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...