Arne Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hei! Har omsider fått meg live, og er storfornøyd! Berre ein ting! Då eg hadde oppdatert, perfect. d. z, var alle speldata sletta! Er det lost forever? Takker for raske svar.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Gjelder dette kun gamedata for Perfect Dark Zero eller forsvant alle dine saves, achievements og generell data som lå på disken?
Arne Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 (endret) Dei gamle archievementsa til PDZ vart og sletta... Men profilane mine vart ikkje sletta. Endret 9. september 2006 av Fjott
Arne Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Hehe, problemet var at eg hadde laga ein ny account til live som eg bruker. Dermed er ikkje speldataene på den accounten. Nokon som veit korleis eg flytter speldata?
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hehe, problemet var at eg hadde laga ein ny account til live som eg bruker.Dermed er ikkje speldataene på den accounten. Nokon som veit korleis eg flytter speldata? 6830046[/snapback] Savegames og achievements er låst til hver enkelt konto.
Arne Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Det var dummt, men takk i alle fall.
Kjeksmestern Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 går ann å flytt de som regel via "copy" eller "move". prøv det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå