Gå til innhold

trenger hjelp .plzzzzzzzzzzzzzzz


poco-loco

Anbefalte innlegg

hei på dere alla sammen

jeg har et spøsmål ;jeg håper at jeg få svær av dere

jeg har en pc uten tv kort og det går ikke å instalere en det er umulig

jer har bara vga utgang ,spørsmålet mitt er :finnes det en switch eller en overgang :vga til sv .for å koble pc til tv

takk skal dere ha

see you soon :innocent:

pc min er :ZPC IWILL:ZPC gx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

plzzzzzzzzzzzzzzz er ikke et ord i mine øyer ;)

 

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Hei, poco-loco. Fint at du fulgte rådet mitt med å legge inn et innlegg her på forumet til Hardware. Jeg vil anbefale deg til å forandre på emnet til innlegget, ellers vil det bli slettet av moderatorene her. Ved å skrive slike generelle emnetekster, så forsøpler man forumet.. og det er jo ikke bra. Skriv heller emnetekster som f.eks. "Trenger overgang fra VGA til svideo". =)

 

Fant et par sider på nettet angående VGA til svideo/kompositt:

http://www.pccables.com/70717.htm

http://www.computercasesandcables.com/ccc/CV-25120.html

http://www.nextag.com/Optoma-Technology-Sc...723/prices-html

 

Har aldri handlet fra disse nettstedene, så jeg kan ikke si noe om hvor seriøse de er. Et annet tips er at du ved hjelp av Google søker på "vga to svideo".

 

Lykke til! =)

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Kan du gjøre noe med skrivefeilene og punktsettingen i setningene dine, det var veldig vanskelig å lese.

Og Emnefeltet ditt bør kanskje rettes på.

6827328[/snapback]

Nå er det ikke alle som er like flinke til å skrive norsk flytende, og det bør man respektere. Grunnen til at man skriver slik kan være mange. Det viktigste er at man gjør sitt beste, og at man blir forstått. Om du er noe du lurer på så kan du jo bare spøre trådstarter.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...