Gå til innhold

Feil med patch!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har netopp kjøpt meg WoW, og har fått et problem..

Det hele startet med for en stund siden at jeg lastet ned WoW for å spille sammen med en venn på min pc, men en gang da jeg lastet ned en patch, avsluttet jeg den..

Etter dette ble det noe feil med patchen.

Så da slettet jeg alle filene til WoW, og så kjøpte jeg spillet.

Nå har jeg instalert spillet, men det samme problemet oppstår :(

 

Hva kan jeg gjøre for å få lastet ned patchene??

 

Her er et bilde:

utennavnrg3.th.png

Endret av ZindreX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes vell guider om dette på http://www.woweurope.com? Patchene finnes sikkert der og ;)-

6821828[/snapback]

Jeg får patchene, men det kommer opp at et problem oppstod, så må jeg lukke det..

 

 

Edit: Har slått av Peer-to-Peer og nå har den startet å laste ned patch, men feilmeldinga står der enda...

 

Hva er Peer-to-Peer?

Det står at det kommer til å gå tregere nå som jeg har slått den av..

Endret av ZindreX
Lenke til kommentar
Slette wow.

 

Format C:

 

Installere windows igjen.

 

Installere wow.

 

Stress, men pleier som regel å funke, ettersom du får bort alt av eventuelle dårlige registerverdier...

 

(jeg ville ikke gjort det, bare for å spille wow.. last ned patchene manuelt du.. :))

6824109[/snapback]

 

 

ehhe... ikke gjør det der, ikke format å legge inn alt igjen, SLETT wow, legg inn wow, last ned full patch.

Lenke til kommentar
Slette wow.

 

Format C:

 

Installere windows igjen.

 

Installere wow.

 

Stress, men pleier som regel å funke, ettersom du får bort alt av eventuelle dårlige registerverdier...

 

(jeg ville ikke gjort det, bare for å spille wow.. last ned patchene manuelt du.. smile.gif)

ehhe... ikke gjør det der, ikke format å legge inn alt igjen, SLETT wow, legg inn wow, last ned full patch.

 

Hvis du ikke får til noe så er det bare en ting å gjøre.. slett wow og installer wow på nytt, akkuratt som Faber sa! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...