Gå til innhold

Vifte til bærbar


kjetil7

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en liten vifte til en eldre bærbar. Den gamle viften ser slik ut:

 

post-45-1157656051_thumb.jpg

 

Vifta er ca 3,6 cm i diameter og 0,65 cm i høyden. Jeg har prøvd med en gammel CoolerMaster vifte som jeg fikk tilpasset, men den går for sakte på 5V (som den gamle vifta gikk på).

 

Noen som vet hvor jeg få tak i ei slik vifte? Gjerne sentrumsnært i Oslo eller noen som sender uten alt for mange omkostninger (det er en gammel bærbar så jeg gidder ikke å bruke flere hundrelapper på den). Festemekanismen er ikke så nøye da jeg fester den med superlim.

 

Steder hvor jeg har vært og som ikke kunne hjelpe: Datakjeden (Møllergt), Digital Impuls og Clas Ohlson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Steder hvor jeg har vært og som ikke kunne hjelpe: Datakjeden (Møllergt), Digital Impuls og Clas Ohlson.

 

Du kan jo prøve å ringe noen leverandører / importører av bærbare pc'er. Kanskje de er i det gode hjørnet :)

 

Eks. så fikk jeg bytta vifta i den bærbare (Whitebox) hos Whitebox da den begynte å hoste. Tok litt tid for å få kontakt via e-post, men det kan være verdt forsøket selv om du ikke har merket :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...