Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ditt første kyss


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Jeg husker enda mitt første kyss.

Jeg var 18 år, 2 måneder og 5 dager, samt 9-10 timer om vi skal være pirkete på det.

Det regnet, jeg var på femtedagsfest med en kompis og sto ute og røykte i det dårlige været, så kom ei jente jeg hadde prata med hele kvelden bort til meg, sa hu frøys, jeg varma henne og før jeg visste ordet av det, råklina vi. Med typen hennes i bilen 2 meter bortenfor som gav meg DET blikket :p

Hu var vel 14 om jeg ikke husker feil :p

Smakte spy, metall og røyk, go go!

Like etter tok jeg taxi hjem, uten henne, noe som sikkert var like greit :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det viser seg at jeg ikke hadde skrevet her som jeg trodde. Så derfor bumper jeg denne tråden for å fortelle om en vinterkveld i starten av februar.

 

Jo. Jeg var på en fest, bursdagsfest til to jenter jeg kjenner relativt godt. Som de fleste andre fester i 15-16 års alderen var det "drama på høyt nivå" -til tider, heldigvis holdt det seg innenfor visse rammer. Iallefall, det var en jente som var ganske så full, og hadde fått for seg at det var fest, så hun kunne gjøre akkurat det hun ville, ingen kom jo til å tenke på dette i ettertid. Så kun klina vel kanskje med 1/3 av guttene der (jeg tror vi har ca. 25 stk. -40/60 gutter jenter vill jeg tro..) .

Snakker iallefall litt(som i veldig lite - er ikke veldig sosial av meg) med denne jenten, hun kysser meg på kinnet. Jeg kom i bedre humør osv.

Så satt jeg og slækka'n i en sofa, hadde ikke kommer i state som det heter på fagspråket(hadde egentlig ikke sett skikkelig på PUA heller...), så var litt prating, dansing, og ikke-gjøre-noe-ing.

Så kommer denne jenten tilbake, som alerede hadde klinet med "et par" andre, setter seg oppå meg og begynner å knile med meg også :cool:

Så forsvinner hun, jeg gjør mitt vanlige, og hun kommer stadig tilbake for å kline. Og jeg tenkte "Greit for meg" :grin:

The End.

Lenke til kommentar

På fotballtur til Manchester :)

Tidligere på dagen hadde vi vært på Man. U kamp, der Ole Gunnar Solskjær hadde hatt sin testemonial kamp. Etter kampen ble vi invitert til en privat fest som skulle være på et hot utested i byen, som da het TigerTiger :) Her fikk vi plutselig utdelt armbånd slik at vi fikk gratis drikke hele kvelden! Jeg la med en gang merke til en høy, muskuløs gutt som så noen år eldre ut enn meg. Jeg husker at jeg så på han lenge, og plutselig kom han bort å snakket med meg. Han var fra nabobyen, og han fikk sjokk da jeg sa hvor gammel jeg var. Han var ca. 5 år eldre enn meg, men det gjorde da ingenting :p

Til slutt fikk han meg ut på dansegulvet, og etter noen minutter stod vi plutselig og klinte. Han holdt rundt meg som om vi hadde vært kjærester lenge, og det kilte i magen! Noen timer etter måtte jeg dra tilbake til hotellet med venninnene mine, og jeg fikk et farvelkyss som var helt utrolig. Jeg kommer aldri til å glemme den kvelden, eller den gutten!

Lenke til kommentar
Jeg husker enda mitt første kyss.

Jeg var 18 år, 2 måneder og 5 dager, samt 9-10 timer om vi skal være pirkete på det.

Det regnet, jeg var på femtedagsfest med en kompis og sto ute og røykte i det dårlige været, så kom ei jente jeg hadde prata med hele kvelden bort til meg, sa hu frøys, jeg varma henne og før jeg visste ordet av det, råklina vi. Med typen hennes i bilen 2 meter bortenfor som gav meg DET blikket :p

Hu var vel 14 om jeg ikke husker feil :p

Smakte spy, metall og røyk, go go!

Like etter tok jeg taxi hjem, uten henne, noe som sikkert var like greit :p

 

Du var 18 og hun 14? : p

Hvor gammel var typen hennes, og fikk du noe trøbbel med han i ettertid? Bare lurer jeg.

 

Edit: Selv var jeg 5 år eller noe, men det eneste beviset på at dette skjedde var et bilde moren min tok under 'øyeblikket', husker ingenting selv. : p

Hvis vi snakker sånn skikkelig, bevisst kyss, så var det vel når jeg var tretten, hvis jeg ikke husker feil.

Endret av Spetz
Lenke til kommentar
Jeg husker enda mitt første kyss.

Jeg var 18 år, 2 måneder og 5 dager, samt 9-10 timer om vi skal være pirkete på det.

Det regnet, jeg var på femtedagsfest med en kompis og sto ute og røykte i det dårlige været, så kom ei jente jeg hadde prata med hele kvelden bort til meg, sa hu frøys, jeg varma henne og før jeg visste ordet av det, råklina vi. Med typen hennes i bilen 2 meter bortenfor som gav meg DET blikket :p

Hu var vel 14 om jeg ikke husker feil :p

Smakte spy, metall og røyk, go go!

Like etter tok jeg taxi hjem, uten henne, noe som sikkert var like greit :p

 

Du var 18 og hun 14? : p

Hvor gammel var typen hennes, og fikk du noe trøbbel med han i ettertid? Bare lurer jeg.

 

Edit: Selv var jeg 5 år eller noe, men det eneste beviset på at dette skjedde var et bilde moren min tok under 'øyeblikket', husker ingenting selv. : p

Hvis vi snakker sånn skikkelig, bevisst kyss, så var det vel når jeg var tretten, hvis jeg ikke husker feil.

Yeah. Hu var litt gammel, menneh c'est la vie.

Typen hennes tok det egentlig jævlig greit, pleide å ringe meg når jeg var på skolen og lurte på hva jeg holdt på med og om vi ikke sku finne på noe o_O

Lenke til kommentar

Mitt første kyss var vel natt til 17. mai i 10. klassen. Brukte å vanke mye med min 2 år eldre søster og hennes venner på denne tiden. Det endte med at jeg fikk et kyss av hun ene, som jeg i tillegg hadde ett skikkelig crush på.. Ble dog ikke noe mer enn det :/

Lenke til kommentar

Var høstenferien 2008. 15, snart 16 år gammel. Satt å slækka i sofaen og så på TV med ei jente, da hun setter seg på fanget mitt, begynner å tease meg, og sakte men sikkert fører munnen sin mot min. Og vips, så var et skikkelig tyngekyss igang. Og jeg var i himmelen.

Resten av kvelden ble tilbrakt klinende på sofaen. ^^

Endret av KongKake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ehm... når jeg gikk i 4. klasse, det var helt mørkt og jeg og kjæresten min klinte litt, men mitt første kyss var vell i 2. klassen tror jeg :!: jeg og kjæresten min var sammen fra barnehagen til 4. klasse :!: og nå er vi bestevenner :) men det var egentlig sånn barnehage forelskelse :p men den første gangen jeg kyssa/klinte ordentlig var i 7. klasse :p

Lenke til kommentar

Var i festelig lag - en fest med mye folk fra skolen jeg da gikk på. Jeg var litt nokså beruset, og tydeligvis ekstremt skjarmerende, da jeg pluttselig fant meg selv med en jente i armene og før jeg visste ordet av det kysset vi.

 

Hvem dette var visste jeg da ikke og kvelden erindres som svært blurry, men jeg vet hun var en på skolen. Jeg fikk det ned til 3 mulige, men til den dag i dag vet jeg fortsatt ikke helt hvem det var.

Lenke til kommentar

Mitt første ordentlig kyss var ganske spennende. Husk på at jeg var ganske sjenert på den tiden, og jeg var 17 år. Jeg møtte en jente som jeg ble ganske godt kjent med og vi hadde holdt i hendene til hverandre tidligere sånn at noen trodde allerede at vi var sammen. Uansett, vi dro ned og badet i et basseng og det var ingen der. Jeg husker at hun kom gradevis nærmere meg, og jeg var ikke helt sikker på hva hun ville. Det var ofte slik at vi bare så på hverandre i 10-20 sekunder. Vi var nesten på vei og da kom det en vakt og da gikk vi fra hverandre i en stund. Litt senere svømte vi under vann og nærmet hverandre. For det meste så jeg bare håret hennes når hun var under vann, men den tredje gangen vi gikk under kom vi nærme hverandre sånn at vi startet kysset under vann og forsatte over vann. Det var både mitt og hennes første kyss.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Dette ble litt lenger enn planlagt men følte jeg måtte skrive såpass for å få frem settingen skikkelig.

 

Mitt første kyss skjedde på nyttårsaften for et par dager siden. Jeg var på nyttårsleir i Lillehammer. Ble stadig kjent med nye folk som introduserte meg til sine venner som igjen introduserte meg for sine venner. Det endte med at kvelden før nyttårsaften ble jeg sittende et par timer å snakke med en jente jeg hadde truffet gjennom vennen til en venn til en venn til en venn til en jeg traff på leiren.

 

Kvelden etter, på nyttårsaften traff jeg hun tilfeldigvis på kvelden (det var nesten 1600 mennesker der og jeg hadde ikke nr hennes så det var veldig tilfeldig). Jeg var med hun resten av kvelden. Vi gikk sammen opp i hoppbakken med resten av folkene på leiren for å se på fyrverkeriet. Da vi kom ned igjen måtte hun gå for hun skulle delta på noe underholdning etter fyrverkeriet, men vi avtale møteplass der hun skulle komme når hun var ferdig.

 

Mange timer senere satt vi på tribunen (Leiren var i Håkonshallen i Lillehammer) mens alle de andre sov lenger oppe på tribunene rundt oss. Hun var veldig trøtt og halvsov godt innrullet i armene mine mens vi satt der. Til å begynne med snakket vi litt men ble mer og mer trøtt etterhvert som vi satt der. I halv 06.30 - 07.00 tiden hadde vi nesten ikke snakket på en time.

 

På den timen kom hodene våre tettere og tettere sammen helt til leppene våre berørte og så kysset vi. Da lå hun i armene min og det så ut som hun hadde det skikkelig behagelig. Etterhvert gikk det over til tungekyssing og så klining til slutt.

 

Det var midt på tribunen i Håkonshallen mens nærmere 1600 personer sov rundt oss.

 

Hele morgenen 1. nyttårsdag koste vi bare med hverandre og kysset litt innimellom frem til vi måtte reise. Vi bor på hver vår side av landet. Hun hadde helt fantastisk myke lepper og var veldig flink til pirrende biting i tillegg til at hun brukte en smakfull lipgloss :p

 

Jeg hadde lenge gått å lurt på når mitt første kyss ville komme etter å ha lest her om alle som gjorde det når de var 14 og de som syntes de var sent ute som ikke hadde hatt sitt første kyss før de var 18. Mitt første kyss skjedde for bare noen dager siden og jeg er 21. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg ventet så lenge. Det var nesten som en drøm. Så romantisk, så spennende. Det kunne ikke blitt bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...