Sniken_123 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Hvis torrent programmet ditt går sakte så er det sikkert fordi du ikke har åpnet porter igjennom routeren din. Det kan også være at et antivirus blokker det, så da kan det være du må åpne port igjennom den også... 6829412[/snapback] jeg tror problemet ligger i det å åpne porter. Jeg får det ikke til med ruteren fra BKK. Noen som har noen løsninger?
Sniken_123 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Hvis torrent programmet ditt går sakte så er det sikkert fordi du ikke har åpnet porter igjennom routeren din. Det kan også være at et antivirus blokker det, så da kan det være du må åpne port igjennom den også... 6829412[/snapback] jeg tror det er det med portene som er problemet Jeg får ikke til å endre router innstillingene på ruteren Noen som vet hvordan jeg gjør det?
El Matador Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hvis torrent programmet ditt går sakte så er det sikkert fordi du ikke har åpnet porter igjennom routeren din. Det kan også være at et antivirus blokker det, så da kan det være du må åpne port igjennom den også... 6829412[/snapback] jeg tror det er det med portene som er problemet Jeg får ikke til å endre router innstillingene på ruteren Noen som vet hvordan jeg gjør det? 6833989[/snapback] Du skriver inn router IP-en i browseren din, går som regel under Virtual Servers og åpner portene du ønsker under der.
HalliHallo Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Har lenge hatt probleme med å opne porta selv, men kom heldigvis over ei veiledning. Det kan vere vanskeleg visst du ikkje veit alt om port-åpning. Veiledning finn du enten inne på heimesida til nettleverandøren din (ofte stua vekk på ein uoversiktleg måte) eller så må du ringe nettleverandøren/kontakte ein som kan noko.
Sniken_123 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Hvis torrent programmet ditt går sakte så er det sikkert fordi du ikke har åpnet porter igjennom routeren din. Det kan også være at et antivirus blokker det, så da kan det være du må åpne port igjennom den også... 6829412[/snapback] jeg tror det er det med portene som er problemet Jeg får ikke til å endre router innstillingene på ruteren Noen som vet hvordan jeg gjør det? 6833989[/snapback] Du skriver inn router IP-en i browseren din, går som regel under Virtual Servers og åpner portene du ønsker under der. 6834015[/snapback] Når jeg skriver inn IP'en komer det bare opp et vindu som sier Web page not found
El Matador Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hvis torrent programmet ditt går sakte så er det sikkert fordi du ikke har åpnet porter igjennom routeren din. Det kan også være at et antivirus blokker det, så da kan det være du må åpne port igjennom den også... 6829412[/snapback] jeg tror det er det med portene som er problemet Jeg får ikke til å endre router innstillingene på ruteren Noen som vet hvordan jeg gjør det? 6833989[/snapback] Du skriver inn router IP-en i browseren din, går som regel under Virtual Servers og åpner portene du ønsker under der. 6834015[/snapback] Når jeg skriver inn IP'en komer det bare opp et vindu som sier Web page not found 6838638[/snapback] Start -> kjør -> Skriv CMD -> skriv IPCONFIG Sjekk at IP-en er rett da.
Sniken_123 Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Det er dette som kommer opp...
Håvard Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Kan du ta et prt screen av cmd da du har skrevet ipconfig?
Sniken_123 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 ok. her er print screenen av ipconfig...
El Matador Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 ok. her er print screenen av ipconfig... 6858899[/snapback] Du har tastet inn feil IP-adresse i web-browseren din. Du skal skrive inn: 192.168.80.1
Sniken_123 Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 ok. her er print screenen av ipconfig... 6858899[/snapback] Du har tastet inn feil IP-adresse i web-browseren din. Du skal skrive inn: 192.168.80.1 6858945[/snapback] kommer opp det samme da og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå