Sniken_123 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Er det noen der ute som har noen gode nedlastnings prog å anbefale, som kan laste ned hele mapper og slikt? Utenom DC++ og torrent da
Sniken_123 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Bruk torrent og dc++ :S 6819809[/snapback] Torrent går så sakte og DC++ får jeg ikke til å virke i aktiv mode
El Matador Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Torrents går virkelig ikke sakte. Raskeste download-programmet som finnes imo. Da er det bare du som gjør noe galt.
Sniken_123 Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Torrents går virkelig ikke sakte. Raskeste download-programmet som finnes imo. Da er det bare du som gjør noe galt. 6820212[/snapback] Vet du om et bra (raskt) prog til å laste torrent filer da?
El Matador Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Torrents går virkelig ikke sakte. Raskeste download-programmet som finnes imo. Da er det bare du som gjør noe galt. 6820212[/snapback] Vet du om et bra (raskt) prog til å laste torrent filer da? 6820303[/snapback] µTorrent
Garps Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 LDC++ er det beste dcc klient...samt med "azereuz" eller noe sånt for torrents!
-Jungeldyret Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Du kan vel bruke Limewire? Det er ikke torrents.
Pingla Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Er det noen der ute som har noen gode nedlastnings prog å anbefale, som kan laste ned hele mapper og slikt?Jeg bruker denne: Free Download Manager.
Sniken_123 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Er det noen der ute som har noen gode nedlastnings prog å anbefale, som kan laste ned hele mapper og slikt?Jeg bruker denne: Free Download Manager. 6825885[/snapback] Hvordan laster jeg ned med det?
Pingla Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Hvordan laster jeg ned med det? Klikker på menyvalget 'Download' øverst på siden vel. http://www.freedownloadmanager.org/download.htm og videre på linken 'Download': You can download a new version of Free Download Manager for free. FDM ver. 2.1 (1641 Kb, setup) DOWNLOAD
El Matador Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Han spurte om hvordan man laster ned med det. Dessuten tror jeg ikke Download mananger er programmet han er ute etter.
Sniken_123 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Free Download mananger var absolut ikke det jeg så etter... Bare tulle prog
El Matador Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Free Download mananger var absolut ikke det jeg så etter... Bare tulle prog 6826206[/snapback] *poff* Der melder jeg meg ut av denne tråden. Sånne som deg fortjener ikke å få hjelp. Download Manager er faktisk et bra program.
Blårens Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Han vil vel ha ''lovlig'' neslastings program
Sniken_123 Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Free Download mananger var absolut ikke det jeg så etter... Bare tulle prog 6826206[/snapback] *poff* Der melder jeg meg ut av denne tråden. Sånne som deg fortjener ikke å få hjelp. Download Manager er faktisk et bra program. 6826217[/snapback] Hvordan bruker jeg det da?
Pingla Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Han spurte om hvordan man laster ned med det. Dessuten tror jeg ikke Download mananger er programmet han er ute etter.Han har ikke akkurat forklart det da, annet enn at han ønsker å laste ned mapper og det gjør man absolutt ikke med P2P-programmer. Hvordan bruker jeg det da?Hvis du har en internettside med mappevisninger, så høyreklikker du og velger last ned med Download Manager. Du kan merke bilder, linker, etc. og høyreklikke og velge "Download selected..." og du kan laste ned hele internettsider og velge hvor mange nivåer du skal lagre.
vinduspusser Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hvis torrent programmet ditt går sakte så er det sikkert fordi du ikke har åpnet porter igjennom routeren din. Det kan også være at et antivirus blokker det, så da kan det være du må åpne port igjennom den også...
auran Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 eventuellt så kan du investere i usenet. dette koster noen kroner(siden de aller fleste ISP'er i norge har fullstendig crappy binary-servere (Nextgentel har f.eks en nyhetsserver med eneste binærgruppe ala "alt.binary.spanish.dvdrip" (Og hvem her vil ha spanske dvdrips?)) Om du investerer noen dollaz i måneden. www.slyck.com har mye godt stoff om usenet,har sett poster derfra om folk som whiner om at 6-800 kbps er tregt. så fort er det utvilsomt:P riktignok er den anbefalte/beste newsservern i europa www.giganews.com ,hvor du for 25$ i måneden ( riktignok nærmere 300 kr,mye, i know) får du lov til å laste ned så mye du bare vil. Har hørt om folk som har fått ned nærmere 2TB på en måned,så her går det fort unna. (60 gig om dagen:P ) La gå, usenet er en smule vanskeligere/brattere læringskurve enn winmx og limewire/bittorrent etc, men det skal gå fort, og ha stor tilgang på filer,avhengig av hvilken server du velger. ps: og en ekstra bonus skal sies å være at ingen har noen gang blitt bustet/saksøkt for å ha lastet ned fra newsservere,så det det reklameres med at det er lovlig, og umulig å se hva det er for noe du laster ned. Men hold deg unna UseNext,det er scamware.
dravisher Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Usenet er finfint det ja. Bor i studentby, og jeg kan laste ned nesten 100 GB per døgn (får ca. 1 MB/s ned). Gjør ikke det da, bruker ikke linjen midt på dagen, da skal de som faktisk gjør noe matnyttig få bruke den. Torrents egner seg i min erfaring ikke hvis man har mye bedre ned-hastighet enn opp. Hjemme har vi trådløst som er oppgitt til 512 kbps opp / ned, men i realiteten får jeg ca. 40-60 kB/s samtidig opp/ned med torrents, mens jeg får ca. 100 kB/s fra usenetserver.com (som jeg bruker). Grunnen til dette er vel at linjen ligner mer på en 1 Mb/s maks opp+ned, og siden jeg laster like mye opp med torrents som ned, så får jeg bare halvparten av hastigheten i forhold til usenetserver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå