Gå til innhold

BitTorrent går treigt

Misoxeny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må åpne noen porter i routeren feks 6112-6118 tror jeg. Om du ikke er særlig datakyndig kan det bli vanskelig, men jeg har ikke åpne porter og laster ned i 600kbs fra diverse sider...

Skrevet
Du må åpne noen porter i routeren feks 6112-6118 tror jeg. Om du ikke er særlig datakyndig kan det bli vanskelig, men jeg har ikke åpne porter og laster ned i 600kbs fra diverse sider...

6819812[/snapback]

Hvordan får du til å laste ned så fort? Jeg har det samme problemet... Men fra hvilke Torrent sider laster du ned fra?

Takker for svar :thumbup::thumbup:

Skrevet (endret)

Er omtrent opp i 1 mbps heile tida når eg laster ned filer frå noken torrentsider :D

Kan ikkje seie kva slag sider (e brudd i Retningslinjer Retningslinjer #8).

Fart kjem heilt ann på

1: Kor mange seeder og Leech der er på torrent fila

2: Kva slags internett linje du har

3: Om du har opna opp alle portane i programet du bruker (Brunmur, ruter osv)

Endret av Neddo
Skrevet

Ja, det er akkurat det, det med portene, jeg vet ikke hvordan man gjør det, kan noen gi meg en liten guide på hvordan jeg gjør det? Gjennom Azareus...

Takk :thumbup:

Skrevet

Du kan ikke åpne porter gjennom Azureus, du må åpne de i routeren din. Hvordan du går frem for å gjøre det kommer an på hva slags router du har. Som vinduspusser sa bør du finne routeren din på portforward.com og følge veiledningen for å åpne porter.

Skrevet

Poster hær jeg for å slippe å lage enda en slik post...

Jeg sitter i sverige med en 100MB linje, jeg har ingen router men plugger bare kabelen rrett inn i veggen...

Hvordan kan jeg få opp hastigheten i azureus eller bitcomet? den ligger å sover på max 15kb...

Skrevet

Gjør det samme som ZoneB sa..

Torrenten her flytter seg ikke i det hele tatt.. Bruker ikke router, har ikke vært sånn før.. Har vært slik helt etter at MSN slutta å funke.. Men det kan også ha noe med at jeg byttet brannmur å gjøre..

Slikt er et vanlig syn for meg (finnes ikke noe mer irriterende enn når de står sånn i et par måneder..) Torrentene er forresten fulle av seedere og slikt..

utennavnoz9.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...