Kridal Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Hei! skal kjøpe ny telefon. og var i telebutikken i stad og de fikk denne inn i går. nå kjører de en kampanje der den koster 100 kroner uten abbonoment! Er telefonen verdt de pengene? Er mp3spilleren bra? Høytalerene er det viktigste? spiller de høyt og klart? eller? Den gamle jeg har er D500, men den tok kvelden i dag.. Vil LG U8500 bli en bedre eller dårligere telefon sånn sett over ett? Håper på raske svar da jeg skal kjøpe ny telefon i morra eller fredag! Endret 6. september 2006 av Kridal
Christian86 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 kan du si meg hvor du fant den til den prisen? Hverken telebutikken eller telekiosken har den til slik pris på sidene sine.
snubbel Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Som jeg skrev til deg i går i en annen tråd om samme sak, kan ikke dette stemme. Du har enten fått feil pris, pris på LG KG225 eller så dikter du opp historien. -snubbel
Christian86 Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Som jeg skrev til deg i går i en annen tråd om samme sak, kan ikke dette stemme. Du har enten fått feil pris, pris på LG KG225 eller så dikter du opp historien. -snubbel 6818465[/snapback] prisen later til å stemme, men! det er entrylåst telefon. Altså kan ikke det være telebutikken som fører den.
Kridal Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Beklager! I posten er det skrivefeil, men stemmer i emnefeltet. Kostet 1100 uten abbonoment! Men syns likevel det virket nokså billig til en mobil med de spesifikasjonene den hadde. Men kan noen svare på spørsmåla eller er det ingen som har den?
mckvakk Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Prisen på denne telefonen er dumpet. antageligvis pga at den solgte heller dårlig før;) Men to tråder om samme emnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå