Gå til innhold

Jokke får sin egen gate


iChristian

Anbefalte innlegg

Joachim Nielsens gang på Grønland er åpen. Fredag markerer hans gamle musikere i Valentourettes begivenheten med en konsert.

 

De har også tenkt på at dette skiltet kan bli attraktivt å ha hjemme:

Skiltet henger høyt på veggen, kanskje fordi det fort kan komme til å bli en ettertraktet suvenir. Interessen for Joachim Nielsens sanger har ikke blitt mindre i årene etter at han gikk bort. Valentourettes gjør bare rundt ti konserter i året, men tror at de godt kunne holdt på hver helg.

Dagsavisen: Jokkes gang

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Joachim Nielsens gang på Grønland er åpen. Fredag markerer hans gamle musikere i Valentourettes begivenheten med en konsert.

 

De har også tenkt på at dette skiltet kan bli attraktivt å ha hjemme:

Skiltet henger høyt på veggen, kanskje fordi det fort kan komme til å bli en ettertraktet suvenir. Interessen for Joachim Nielsens sanger har ikke blitt mindre i årene etter at han gikk bort. Valentourettes gjør bare rundt ti konserter i året, men tror at de godt kunne holdt på hver helg.

Dagsavisen: Jokkes gang

6816772[/snapback]

 

skiltet henger der fortsatt etter 4-5 måneder. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er det uvitent eller dumt å synes det er idiotisk å fremme neddopete folk? Uansett hva de har gjort? Nei, ta heller en som som lager/lagde god musikk og holdt seg på matten samtidig.

 

Og jeg har ikke klaget på musikken hans. Den er utrolig bra. Jeg synes bare det finnes så mange andre som ville være bedre valg enn det jokke er.

Lenke til kommentar
Er det uvitent eller dumt å synes det er idiotisk å fremme neddopete folk? Uansett hva de har gjort? Nei, ta heller en som som lager/lagde god musikk og holdt seg på matten samtidig.

 

Og jeg har ikke klaget på musikken hans. Den er utrolig bra. Jeg synes bare det finnes så mange andre som ville være bedre valg enn det jokke er.

7494833[/snapback]

Han var veldig flink til å skrive sanger, at han begynte med heroin er uheldig og trist.

Jeg vet ikke hvordan han havnet oppi det, men nå er han død og musikken lever fortsatt. Og du kommer å kaller han dopvraket :no:

Lenke til kommentar
Og du kommer å kaller han dopvraket :no:

7494914[/snapback]

Det er nøyaktig det han var, uansett hvordan du vrir på det. Mannen var umenskelig dyktig og de fleste av låtene hans er veldig gode, men det endrer ikke faktumet at han levde for narkotika.

7494951[/snapback]

Ja. Han tapte til slutt.

 

Ingen klarer visst å vinne over Heroin!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Og du kommer å kaller han dopvraket :no:

7494914[/snapback]

Det er nøyaktig det han var, uansett hvordan du vrir på det. Mannen var umenskelig dyktig og de fleste av låtene hans er veldig gode, men det endrer ikke faktumet at han levde for narkotika.

7494951[/snapback]

 

Vet ikke om du virkelig mener hva du sier, eller bare vil provosere :hmm:

 

"Levde bare for narkotika", hvordan i alle dager vet du det?

 

"umenskelig dyktig"....? Hva mener du med det?

 

"de fleste av låtene hans er veldig gode".... Sak samme, hva mener du?

 

Jeg kneler ikke i støvet for musikeren "Jokke", men elsker "mennesket".

 

Neste gang jeg er i Oslo skal jeg faen meg vandre gjennom gangen og drikke en boxøl, sånn helt ulovlig, og nynne en strofe :)

Lenke til kommentar
Vet ikke om du virkelig mener hva du sier, eller bare vil provosere :hmm:

 

"Levde bare for narkotika", hvordan i alle dager vet du det?

 

"umenskelig dyktig"....? Hva mener du med det?

 

"de fleste av låtene hans er veldig gode".... Sak samme, hva mener du?

7495203[/snapback]

 

1. 50/50. Litt av begge deler

 

2. Jokke hadde intet godt liv uten narkotika. Faren til kjæresten min jobbet sammen med han på en spille jobb hvor han sa akkurat det. Vanlige mennesker har det bra uten og kan bli dårlig av narkotikaen, men Jokke ble dårlig uten. Han klarte seg derfor ikke uten den. Satt veldig på spissen. Men det var nok musikk og heroin som var Jokkes to store ting

 

3. Umenneskelig dyktig = En utrolig god musiker

 

4. Jeg mener det jeg skrev. De fleste av låtene hans er veldig gode. Bra musikk.

 

Så en vits som setter ting enda mer på spissen:

Gata til jokke blir sikkert den "nye" flata.

 

u didn't like it? yeye, sue me!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...