Noheals Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 (endret) Men er det sånn at i de nye områdene som kommer så kan man lvl helt fra lvl 1 til 60? (70)? . 6818787[/snapback] Trur bare man kan lvl opp til 20 på de nye begynnelse plassene, er ikkje helt sikker.. Og resten levler man på de plassene som er no, og fra 60 til 70 så blir det vel Outlands Endret 7. september 2006 av Noheals
PcT Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Tviler på at BC kommer før IALLFALL Januar om jeg kjenner Blizzard rett. Når BC kommer, kjører jeg casual deluxe. (Raider atm 7/7 fra 18>23 hver dag )
olegunnaro Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg er litt usikker på om jeg skal lvle priesten eller magen til 70 først. Så blir det en twinka shaman til 70.
Noheals Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Tviler på at BC kommer før IALLFALL Januar om jeg kjenner Blizzard rett. 6818891[/snapback] Ja blizz sa BC blir _litt_ forsinka, så vil tru at den kommer i Slutten av Januar/Februar...
Footy Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Alle rykter jeg hører sier at BC kommer til jul, planene deres er at den skal ligge under mange juletrær... Jeg skal benytte BC til å begynne igjen, la egentlig opp i Mai.
Xarus Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 Alle rykter jeg hører sier at BC kommer til jul, planene deres er at den skal ligge under mange juletrær... Jeg skal benytte BC til å begynne igjen, la egentlig opp i Mai. 6819330[/snapback] Hehe.. Håper så indelig du har rett !
Carl M Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Jeg skal definitivt starte en Male Blood Elf Paladin(eller kanskje en annen class, vet ikke helt, regner bare med at paladin blir gunstig med tanke på guild og etterspørsel(det ER ikke så mange som kommer til å rerolle hordepala, det er jeg sikker på, folk kommer til å prioritere å lvle sine current mains i stor grad) -også er de andre classene ganske uaktuelle I guess) ...og det kun pga dansen beste ever! Får kalle han Gaywad eller Emokid elns.
Moff Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 slutta nøyaktig for et år siden etter et game card skal kanskje begynne igjen. Blir ikke de gamle serverene litt øde etter at BC kommer ?? For det komer vel egne servere for bc ?
Carl M Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 slutta nøyaktig for et år siden etter et game card skal kanskje begynne igjen. Blir ikke de gamle serverene litt øde etter at BC kommer ?? For det komer vel egne servere for bc ? 6821385[/snapback] Nei
Xarus Skrevet 7. september 2006 Forfatter Skrevet 7. september 2006 slutta nøyaktig for et år siden etter et game card skal kanskje begynne igjen. Blir ikke de gamle serverene litt øde etter at BC kommer ?? For det komer vel egne servere for bc ? 6821385[/snapback] Nesj da .. Folk kommer til å lvl sine mains til lvl 70 Så tror egentli ikke det vil bli så øde .. Og for de som vil starte på nytt når BC kommer , kan gjøre det på en ny server tror jeg
Moff Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 slutta nøyaktig for et år siden etter et game card skal kanskje begynne igjen. Blir ikke de gamle serverene litt øde etter at BC kommer ?? For det komer vel egne servere for bc ? 6821385[/snapback] Nesj da .. Folk kommer til å lvl sine mains til lvl 70 Så tror egentli ikke det vil bli så øde .. Og for de som vil starte på nytt når BC kommer , kan gjøre det på en ny server tror jeg 6821444[/snapback] Så det er mulig å stikke innom de nye plassene og ha de nye tinga skillsa ogsåvidere uten å ha bc ? Hvis man kjøper bc kan man være to nye raser og thats it ?
Thraze Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 slutta nøyaktig for et år siden etter et game card skal kanskje begynne igjen. Blir ikke de gamle serverene litt øde etter at BC kommer ?? For det komer vel egne servere for bc ? 6821385[/snapback] Nesj da .. Folk kommer til å lvl sine mains til lvl 70 Så tror egentli ikke det vil bli så øde .. Og for de som vil starte på nytt når BC kommer , kan gjøre det på en ny server tror jeg 6821444[/snapback] Så det er mulig å stikke innom de nye plassene og ha de nye tinga skillsa ogsåvidere uten å ha bc ? Hvis man kjøper bc kan man være to nye raser og thats it ? 6826993[/snapback] Du kan ikke komme deg til Outland uten å ha expansion pakken.
Moff Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 aha. men ha de nye itemsa og få de nye questa og visitte de nye byene og slikt uten å ha bc ?
PcT Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Du får ikke lvlet, eller sett noe av de nye byene, lage nye raser. Du får akkurat det du har nå + sjalusi
Cerb89 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 (endret) Driver å lvler opp en warrior som jeg tenkte å spille på under BC, blit jeg lei av ham før den tid blit det nok ny server og ny char Endret 8. september 2006 av johnny Bravo
egil88 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 /wave til alle på forumet jeg har bestemt meg for å starte på ny igjen med en dranei til våren når eksamenene er unnagjort har ikke spilt siden i sommer da det ødela for mye på skolen
Licht Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg kommer ikke til å starte med noen ny main eller på en annen server, men jeg kommer til å spille en draenei mage, og forhåpentligvis få henne til 70 på et eller tidspunkt.
elf_man Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du får ikke lvlet, eller sett noe av de nye byene, lage nye raser. Du får akkurat det du har nå + sjalusi 6827449[/snapback] SKal du svare, får du svare riktig... De som IKKE kjøper BC vil kunne lvl'e til lvl 70, de vil kunne benytte seg av de nye talents og magier. Men de får kun SE de nye item'sa fra outland, og får heller ikke spille BE/Dranei.
_Xorcist Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hvis man har tenkt til å fortsette å spille så vil det jo være veldig rart å ikke kjøpe BC, det er snakk om så utrolig lite penger uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå