Gå til innhold

Hvor mange skal starte på nytt når BC kommer !?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Men er det sånn at i de nye områdene som kommer så kan man lvl helt fra lvl 1 til 60? (70)? .

6818787[/snapback]

Trur bare man kan lvl opp til 20 på de nye begynnelse plassene, er ikkje helt sikker.. :)

Og resten levler man på de plassene som er no, og fra 60 til 70 så blir det vel Outlands :thumbup:

Endret av Noheals
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at BC kommer før IALLFALL Januar om jeg kjenner Blizzard rett.

Når BC kommer, kjører jeg casual deluxe.

(Raider atm 7/7 fra 18>23 hver dag :p)

Skrevet
Tviler på at BC kommer før IALLFALL Januar om jeg kjenner Blizzard rett.

6818891[/snapback]

Ja blizz sa BC blir _litt_ forsinka, så vil tru at den kommer i Slutten av Januar/Februar...

Skrevet

Alle rykter jeg hører sier at BC kommer til jul, planene deres er at den skal ligge under mange juletrær...

Jeg skal benytte BC til å begynne igjen, la egentlig opp i Mai.

Skrevet
Alle rykter jeg hører sier at BC kommer til jul, planene deres er at den skal ligge under mange juletrær...

Jeg skal benytte BC til å begynne igjen, la egentlig opp i Mai.

6819330[/snapback]

Hehe.. Håper så indelig du har rett !:D

Skrevet

Jeg skal definitivt starte en Male Blood Elf Paladin(eller kanskje en annen class, vet ikke helt, regner bare med at paladin blir gunstig med tanke på guild og etterspørsel(det ER ikke så mange som kommer til å rerolle hordepala, det er jeg sikker på, folk kommer til å prioritere å lvle sine current mains i stor grad) -også er de andre classene ganske uaktuelle I guess)

...og det kun pga dansen :wee: beste ever! Får kalle han Gaywad eller Emokid elns. :p

Skrevet

slutta nøyaktig for et år siden etter et game card :p skal kanskje begynne igjen. Blir ikke de gamle serverene litt øde etter at BC kommer ?? For det komer vel egne servere for bc :p ?

Skrevet
slutta nøyaktig for et år siden etter et game card :p skal kanskje begynne igjen. Blir ikke de gamle serverene litt øde etter at BC kommer ?? For det komer vel egne servere for bc :p ?

6821385[/snapback]

Nei

Skrevet

6821385[/snapback]

Nesj da .. Folk kommer til å lvl sine mains til lvl 70 :) Så tror egentli ikke det vil bli så øde .. Og for de som vil starte på nytt når BC kommer , kan gjøre det på en ny server tror jeg ;)

Skrevet

6821385[/snapback]

Nesj da .. Folk kommer til å lvl sine mains til lvl 70 :) Så tror egentli ikke det vil bli så øde .. Og for de som vil starte på nytt når BC kommer , kan gjøre det på en ny server tror jeg ;)

6821444[/snapback]

Så det er mulig å stikke innom de nye plassene og ha de nye tinga skillsa ogsåvidere uten å ha bc ? Hvis man kjøper bc kan man være to nye raser og thats it ?

Skrevet

6821385[/snapback]

6821444[/snapback]

Så det er mulig å stikke innom de nye plassene og ha de nye tinga skillsa ogsåvidere uten å ha bc ? Hvis man kjøper bc kan man være to nye raser og thats it ?

6826993[/snapback]

Du kan ikke komme deg til Outland uten å ha expansion pakken.

Skrevet (endret)

Driver å lvler opp en warrior som jeg tenkte å spille på under BC, blit jeg lei av ham før den tid blit det nok ny server og ny char ;)

Endret av johnny Bravo
Skrevet

/wave til alle på forumet

jeg har bestemt meg for å starte på ny igjen med en dranei til våren når eksamenene er unnagjort :)

har ikke spilt siden i sommer da det ødela for mye på skolen :love:

Skrevet

Jeg kommer ikke til å starte med noen ny main eller på en annen server, men jeg kommer til å spille en draenei mage, og forhåpentligvis få henne til 70 på et eller tidspunkt.

Skrevet
Du får ikke lvlet, eller sett noe av de nye byene, lage nye raser.

Du får akkurat det du har nå + sjalusi

6827449[/snapback]

SKal du svare, får du svare riktig...

De som IKKE kjøper BC vil kunne lvl'e til lvl 70, de vil kunne benytte seg av de nye talents og magier. Men de får kun SE de nye item'sa fra outland, og får heller ikke spille BE/Dranei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...