MysticoN Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Hello alle sammen.. jeg er vant med å spille horde (3 lvl 60) no har jeg starta en pala og sitter sikkerlig fast:( jeg har ikke peiling på hvor jeg skal dra for å queste.. jeg har prøvd alle de plassene jeg kjenner til + hord plasser (1k needles og southshore) men no luck.. so noen forslag? er det verre for alliance eller? ingen quester for meg i stonetallon, 1k needles eller southshore. plasser som passer perfekt til min lvl:( lurer også på om det er en fligh path for alliance i barrens..
Black&White Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Duskwood har mange bra quester for din lvl.. flightpath i Ratchet. du finner vel forsåvidt lvl range på de forskjellige soner her Endret 6. september 2006 av Black&White
worthy Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Hadde du vært horde ville det ha vært lettere. Men her har du hvertfall noe å gå etter. -EDIT- Glemte å legge til linken >< http://www.home.no/keaz/misc/Horde%201-60.rar Endret 6. september 2006 av WorThy
Walts Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 (endret) Elwynn->westfall->loch modan-> Redridge->duskwood->Wetlands... sånn går iallefall rekke følgen Endret 6. september 2006 av djrabbit88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå