Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Biler du har kjørt (skrytetråd)


Den store P

Anbefalte innlegg

Har nå øvelseskjørt i noen spennende biler da, som fattern har lånt over helgen fra Honda Norge og av andre kjente.

 

07 Honda Civic Type-R (Honda Norge)

06 Honda S2000 (Honda Norge)

06 Honda Legend (Honda Norge)

07 Honda CR-V (Familie)

01 Honda Accord (Familie)

96 VW Golf (Familie)

92 Honda NSX (Familievenn)

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny liste over de beste:

 

Mercedes R klasse 320(tror jeg den heter)- virkelig god bil

Mercedes GL - V8 og en stor og go bil

Mercedes SLK 55 AMG med rundt 400HK

Mercedes SL - også en dyr og go bil

Mercedes Brabus- De fleste omtrent.

 

Peugeot 4007- nyeste fra peugeot med 4X4 og en passe stor bil.

 

Kjørt mye mer- men dette er vel de beste.

Jobber forøvrig ved Bertel O Steen :love:

Lenke til kommentar
Sånn btw 4007 er en mitsubishi outlander , er i hverfall ikke peugeot som har lagget 4x4 systemet i den det er jeg sikker på og mitsuen er finere og se på liksom litt tøff i trynet 4007'en gliser for mye og ser ut som om den har downs i stedet

Dette hadde du ikke greie på vet jeg...!

 

Ta en titt her du- trykk på 4007, kanskje du lærer noe nytt

attachment=182135:peugeot_...lio_2007.jpg

post-106207-1191955991_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dette hadde du ikke greie på vet jeg...!

 

Ta en titt her du- trykk på 4007, kanskje du lærer noe nytt

attachment=182135:peugeot_...lio_2007.jpg

 

Hva skal han lære? han har jo helt rett, 4007 er bygget på outlander.

 

er du som ikke har greie på noe her.

 

4007 bygges på Mitsubishis fabrikk i Japan på samme platform som Outlander, men hvorfor kjøpe stygge 4007 når man får outlander mye billigere? nesten 100 000kr billigere for en bil som nesten lik men ser bedre ut.

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar
Hva skal han lære? han har jo helt rett, 4007 er bygget på outlander.

 

er du som ikke har greie på noe her.

 

4007 bygges på Mitsubishis fabrikk i Japan på samme platform som Outlander, men hvorfor kjøpe stygge 4007 når man får outlander mye billigere? nesten 100 000kr billigere for en bil som nesten lik men ser bedre ut.

Poenget er at han så 4007 er fra mitsubishi, den er jo i hovedsak ikke det- for det er Peugeot som leverer den- kan godt han tilknytting mellom fabrikkene- men forsatt.

Det blir det samme som fabrikken til Audi og WW. Fortsatt f.eks Audi som levere A4 og ikke WW som leverer noen A4.

Det blir helt feil!

Lenke til kommentar
Det har blitt sagt at bilen har like gode terrengegenskaper som en Leopard 1 stridsvogn.

Har mine tvil, men i så fall må den være litt av et syn der den buldrer gjennom skogen. Uansett blir det noe feil å skulle sammenlikne hjul mot belte.

 

 

forsvarets leopard tanks (var med søskenbarnet mitt som utdanner seg i militære. Skrekk blandet fryd...)

Hadde selv "gleden" av å ratte en Leopard 1A5NO under førstegangstjenesten. Det å trampe foten i bånn (her snakker vi metall mot metall!) kan få det til å gå kaldt nedover ryggen på deg - og det selv uten nordnorske minusgrader. Det som ikke var fullt så gledelig var selvfølgelig tvangsdeportasjonen til nordlige himmelstrøk.

 

Hvis noen skulle være i tvil, og ikke minst for å holde oss on topic: leo er utvilsomt det heftigste jeg har kjørt.

 

<mimre>

Vogna jeg kjørte er denne: http://folk.ntnu.no/frederik/esk/tropp2/222.html, dog var jeg nok inne et par år før mannskapet som figurerer på denne nettsiden.

</mimre>

Lenke til kommentar

Stemmer, både 4007 og Renault sin SUV er i realiteten en Mitsu med bedre motor, men samme driv værk og girkasse som Mitsuen

 

Chassie er levert av Mitsu til de repsektive "fabrikker", de setter på sin motor og sin kaross, men det er en Mitsu.

 

Detter er et internasjonalt sammarbeid for og spare penger på design og produksjon.

Lenke til kommentar
Stemmer, både 4007 og Renault sin SUV er i realiteten en Mitsu med bedre motor, men samme driv værk og girkasse som Mitsuen

 

Chassie er levert av Mitsu til de repsektive "fabrikker", de setter på sin motor og sin kaross, men det er en Mitsu.

 

Detter er et internasjonalt sammarbeid for og spare penger på design og produksjon.

Det er helt like biler laged av mitsubishi eneste forskjell er at det er annen styling og motor, fordi mitsubishi bruker vag motor men snart skal de kvitte seg med den bråka bøtta og sette inn en egen produsert en som er laged for oss diesel elskere av noen norboere(pga avgifter).

Lenke til kommentar

Mazda 323 LX

Toyota Carina, Dyna, Avensis, Yaris og Corolla Verso

Ford Sierra 2.0 stv

BMW 525i

Opel Omega 2.6i

VW Caravelle 2.0

Mitsubishi L200

Honda Accord

VW Passat TDI

 

De jeg kom på nå. Dette er en omtrentlig liste over alle biler jeg har prøvd i større eller mindre grad opp igjennom åra, den eneste som hittil har vært min er Mazda'n på toppen av lista. :)

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

Subaru Legacy 1993

Toyota Hiace 1990

VW Transporter noen og 90 mod

VW Golf 2 1990

Toyota Rav 4 2007

Volvo 740 1988

Volvo 240 1985

Nissan Laurel 1989

 

Ikke biler men har og kjørt

Volvo BM 430

Valmet 6100

Gråtass

Ford et eller annet traktor

Jungheinrich Truck

Sidelastertruck

Mitsubishi Jæger Diesel truck

 

Har ikke lappen enda annet en truckfører beviset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...