Gå til innhold

Når kommer N80i?

900

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som veit når N80i kommer? Har hørt midten av september. Hvilken dato kommer den? Er det noen som veit det?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hmmm...det var da merkelig. Jeg har selv sjekket hver dag, og de har riktignok utsatt til stadig med tre dager. I går derimot, sto det bekreftet, samt 20/9. Jeg bestilte da en med en gang :) ...det som kan være tilfelle nå, er at de ble utsolgt rimelig kjapt, og må vente på en ny ladning. I bekreftelsen min for ordren, står det fortsatt at den sendes ut i dag, eller i morgen. Så da får jeg bare vente å se :cool:

Skrevet

Nå har jeg også mottatt mail med sendingsnummer, og har sjekket med posten...den er registrert der idag :) ...så da skulle man vel tro at de har hatt telefonen ;) , dog sikkert fort utsolgt.

Skrevet

Er det en software oppgradering, eller er det andre ting som skiller nokia n80i ifra nokia n80?

Er det mulig å laste ned noe software slik at n80 får den samme programvaren som n80i?

Skrevet

Det er softwaren som skal være forskjellig/oppdatert. Skulle da tro at det går an å oppgradere N80 til N80i...men, har ingen anelse om det går. Svaret får man vel når N80i har kommet skikkelig ut i markedet.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Vi skriver oktober, fremdeles ingen som har den... noen ferske rykter ute og går?

EDIT: Skjønner ikke Nokia helt... De trodde 30.08 at de skulle ha den klar om 2 uker, nå har det snart gått 8 uker, og den er fremdeles ikke til salgs. Det er jo kun snakk om sw. Dårlig... :no:

Endret av aulvaer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...