Gå til innhold

Sykt lange Loadetider på Call of Juarez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må sin meg enig med Gunfreak. Syktgøy spill. Sleit med ørnegreia selv...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Sitter fast der du skal hente medaljongen til Billy, og gi den til faren hans. Alle veier vekk fra fortet er blokkert, og alle vil ha 100 eller 50 pesos. Hva skal jeg gjøre der?
Skrevet (endret)

Noen som har kommet til siste scenen. Hva skal jeg gjøre. Får ikke til å trykke noen ting. Er dritt lei av monologen nå.

Edit: Fant ut hvordan.

Endret av cbs77
Skrevet
Hvordan kommer man seg ut av byen?  :hrm:

6894803[/snapback]

Om du er Billy (indianeren) som skal komme seg ut av byen der du blir jaktet på av alt og alle, så må du bare gå der de usynlige veggene fører deg. :)

Skrevet (endret)

Jeg har vært i det der huse til hun jenta å henta en pistol, nå må jeg rømme fra byen, uten at de vaktene ser meg.

Endret av Xyprotec
Skrevet
Jeg har vært i det der huse til hun jenta å henta en pistol, nå må jeg rømme fra byen, uten at de vaktene ser meg.

6895068[/snapback]

Akkurat den plassen jeg snakket om.

Jeg har ikke noe fasitsvar om veien ut, men jeg sier deg at så lenge du sniker deg rundt, så finner du veien. Spillet er lagt opp sånn at du kan ikke gå feil.

Skrevet

Kan noen hjelpe meg?

Driver på eoisode 4 tror jeg, det er iallfall da Billy skal snike seg forbi alle de bandittene.

har kommet et lite stykke, har gått over ei bru som klappa sammen, slik at jeg havnet i vannet og svømte inn på land på venstre side. da løper jeg oppover fjellet helt til jeg må hoppe over på andre siden, det har jeg klart.

men så på toppen der er det to personer som jeg ser som vokter en gruveinngang. jeg klarer ikke å snike meg opp der uten at jeg blir sett. har prøvd å skyte den lampa som henger der, men det hører de, selv om jeg gjør det samtidig som det lyner. har også prøvd å bruke pisken, men jeg kommer ikke tett nok inntil lampen slik at jeg får knust den, jeg blir bare sett. selv om jeg sniker meg kjempe sakte opp.

noen som kan hjelpe meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...