olemedkrutt Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 (endret) http://itavisen.no/php/art.php?id=317094 Ble åpnet i går, treg hastighet på linja til serveren, men det ska bli bedre etterhvert. Mange artige norske filmer, som f.eks. kyllingmannen(bård tufte johanssen). Endret 4. september 2006 av olemedkrutt
CAT0 Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 En svensk side som er fornorsket på en elendig linje. Brukervilkårene er også på svensk, men inneholder den klausulen at du mister dine egne rettigheter til filmen du selv laster opp. Med andre ord er denne siden horibel.
olemedkrutt Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Er det ikke slik på youtube også at du mister rettighetene til filmen ?
olemedkrutt Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 Jeg lasta opp en film på youtube, men så søkte jeg på en av søkeordene jeg definerte, så kommer det opp No Videos found for 'iskaffe'.
Nevnarion Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Det tar litt tid før søkeordene blir lagt inn i søkefunksjonen deres. Prøv igjen i morgen eller noe. Mener å ha hørt at det går ekstra treigt der for tida også, så det kan ta noe lenger tid.
Bytex Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Lurer på hvordan i helsike Youtube kan betale for båndbredden sin? Ingen ads, ingen betaling..og de har sinnssyk båndbredde.
Nevnarion Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Youtube er imponerende ja. Har etablert seg til å bli enormt på svært kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå