Gå til innhold

Amerikarene spiser mye! Kanskje litt for mye?


ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes ikke feite mennesker er stygge. Jeg sier ikke at jeg synes det er pent, men det finnes stygge, feite mennesker og det finnes vakre, feite mennesker. Den eneste forskjellen er mengde fett på kroppen. Et ansikt er enten eller, og slanking gjør ikke noen penere i ansiktet.

6802359[/snapback]

 

Jo, på en måte. Dobbelt-haken forsvinner, og man får litt mer form på trynet :p

Lenke til kommentar

Når jeg var i Florida var det en skikkelig svær kjerring (stygg, vel og merke) som danset til den Pussycat Dolls - Don't Cha, eller hva faen... Og det var faen meg det verste jeg har sett! Fettet hoppet opp og ned og jeg bare ventet på at asfalten skulle sprekke!

 

Ingenting gale i å være feit. Bare ikke dans på åpen gate!

Lenke til kommentar
Jeg regnes som overvektig. 180 og 84kg.. BMI med over 25 er overvektig og da vil en stor del av norges befolkning være overvektig. Ikke ta statistikk for gitt.

6801673[/snapback]

 

BMI på 25 regnes som normalen, ikke overvektig. en BMI på 30 og oppover betyr overvekt, mens alt under 20 er undervekt. å være 84kg er ganske så normalt for en person på 180cm. sleng på en 16+ kg, så snakker du overvektig.

Lenke til kommentar
Jeg regnes som overvektig. 180 og 84kg.. BMI med over 25 er overvektig og da vil en stor del av norges befolkning være overvektig. Ikke ta statistikk for gitt.

6801673[/snapback]

 

BMI på 25 regnes som normalen, ikke overvektig. en BMI på 30 og oppover betyr overvekt, mens alt under 20 er undervekt. å være 84kg er ganske så normalt for en person på 180cm. sleng på en 16+ kg, så snakker du overvektig.

6805509[/snapback]

Dessuten tror jeg folk som trener kan glemme den BMI-greia(trener du CFD?)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Går vi etter prosenter, så ligger USA noe høyere enn andre land. Til gjengjeld så er det flere topptrente mennesker i USA enn det er mennesker i Norge. Det er dessverre sånn at folk tror at hvis USA har flest feite mennesker, og de ser en del feite på nyhetene, så er det sånn alle er. Sannheten er en blanding av nyhetene og The OC og alt mellom; det finnes like mange varianter der som alle andre steder i verden.

 

Nå skal det være sagt at Australia ligger omtrent likt når det gjelder overvekt, og England ligger ikke langt unna, men hva hjelper det når USA har verdens feiteste mann? Det er vanskelig å endre folks oppfatninger om at alle i USA går med cowboyhatt, er overvektig og ser på TV 22 timer hver dag, når det er blitt en selvfølge.

Lenke til kommentar

Jeg var i texas ,men der er de jo kjent for å gjøre alt stort ;) Var ingen damer jeg egentlig snudde meg etter når man har jobbet uten å ha sett en dame i flere uker så er det skuffende og ikke få noe å sikle etter.

 

Men jeg trener vekter og tar mer enn kroppsvekten min i benkpress. Sykler også ganske hardt (Fort snittfart på 30km i normalt terreng). Men skal man regne litt eldre BMI tabeller så blir alt over 25 regnet som overvektig. Så hva er definisjonen på overvektig? Jeg har lagt på meg 20kg på 1år , vil nå si at det begynner å grense til å bli overvektig. Men selv trener jeg mer enn før ,men jeg spiser bare dobbelt så mye.

Lenke til kommentar
Jeg var i texas ,men der er de jo kjent for å gjøre alt stort ;) Var ingen damer jeg egentlig snudde meg etter når man har jobbet uten å ha sett en dame i flere uker så er det skuffende og ikke få noe å sikle etter.

 

Men jeg trener vekter og tar mer enn kroppsvekten min i benkpress. Sykler også ganske hardt (Fort snittfart på 30km i normalt terreng). Men skal man regne litt eldre BMI tabeller så blir alt over 25 regnet som overvektig. Så hva er definisjonen på overvektig? Jeg har lagt på meg 20kg på 1år , vil nå si at det begynner å grense til å bli overvektig. Men selv trener jeg mer enn før ,men jeg spiser bare dobbelt så mye.

6805765[/snapback]

 

Det er da viden kjent at om du løfter styrke/byger kropp på noen slags måte gjelder ikke Ola Nordmanns BMI kalkulator.

 

Ronnie Coleman er ekstremt overvektig ifølge de kalkulatorene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...