Gå til innhold

Dranei mount video

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fett nok.

Er mer interessert i hvordan BE sine mounts kommer til å se ut!

Fint at man kommer til å kunne se Draeni fra 10 kilometer.

6797555[/snapback]

BE mount har blitt bekreftet at skal bli Cockatrice....

http://www.wowwiki.com/Cockatrice

6798000[/snapback]

hehe Cockatrice ...

6799393[/snapback]

bra modenheten på forumet er så høy til enhver tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cocatrice, var det den gule fuglen i videon? :O Hadde en sal på seg, så det så ut som en mount :hmm:

6799863[/snapback]

Den gule fuglen i filmen var en Phoenix i allefall, men siden den hadde sal på seg så håper jeg at man kan fly den :D

I warcraft 3 var i allefall phoenix den magien man kunnne få på level 6 med Heroen til Bloodelf

Skrevet
Virker som at Blizzard prøver å gjøre Taurens små... Dranei blir sannsyneligvis høyere enn Taurens, og Mounten dems (Heter Elekk) blir større enn Kodo.. ;)

6796183[/snapback]

Wee..sær? utifra offisielle screenshots ser de ikke høyere ut en bloodelfs..men jeg kan ta feil...isåfall blir det bra lættis med dranei vs gome i duels:D giant vs super mini! :dribble:

Skrevet
Virker som at Blizzard prøver å gjøre Taurens små... Dranei blir sannsyneligvis høyere enn Taurens, og Mounten dems (Heter Elekk) blir større enn Kodo.. ;)

6796183[/snapback]

Wee..sær? utifra offisielle screenshots ser de ikke høyere ut en bloodelfs..men jeg kan ta feil...isåfall blir det bra lættis med dranei vs gome i duels:D giant vs super mini! :dribble:

6817646[/snapback]

Ok...jeg har gjort litt research og Dranei ER faktisk litt høyere enn taurens, men en anelse smalere i bredden...ihvertfall male..har ikke gidder teshe femle enda, men regner det samme gjelder der:D glede seg^_^

Skrevet (endret)

Hva faen skal man med en så stor mount? Lurer på hvordan epic mount blir xD

Edit: tror jeg så den i den andre filmen..

Endret av Namek
Skrevet

Den er omtrent like stygg som dvergens bukk. Men folk vil sikkert like den fordi den er "ny". Og selvsagt...det finnes mange som ikke bryr seg om "looks" og syntes at stygge ting er søte :cry:

Skrevet
Den er omtrent like stygg som dvergens bukk. Men folk vil sikkert like den fordi den er "ny". Og selvsagt...det finnes mange som ikke bryr seg om "looks" og syntes at stygge ting er søte :cry:

6823542[/snapback]

Bukk ftw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...