Zapking Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Jeg klarer ikke "Capture Hammerfest Base" mission i Tiberian Sun, jeg følger walktrough men fremdeles går det ikke... Jeg får problemer rett etter jeg har ødelagt den Obelisk Of Light, og når jeg fortsetter oppover på kartet så følger de derre Rocket Infantry, Cyborg Infantry, Light Battle Infantry, og Attack Cycle etter meg, og jeg skal liksom rekke å ødelegge en liten base lenger opp på kartet, men de tar meg igjen og jeg rekker ikke å ødelegge den lille basen, så jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil?
CurSe Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Tror faktisk at jeg husker det oppdraget, springer du med kommandosoldaten som har "railgun"?
Zapking Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Nei, det eneste man har er 3 stk Hover Multi-Launch Rocket System (MLRS) og 4 stk engineers så vidt jeg vet
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 (endret) Kjenner igjen oppdraget, men det er så lenge sien at jeg ikke husker helt hva som må gjøres. Om jeg husker rikig er det første du gjør å ta strøm-bygningene og radaren dems. Så mener jeg du skal går rundt kanten på kartet. Helt i venstre kant rundt midten er det en base som du kan ta over med ingenørene dine(derav navnet på missonet; capture), men det er vel minst 3 år siden sist, så jeg kan ta helt feil. Hva jeg kan si er at du må huske på at dine enheter kan bevege seg over vann, og blir du forfulgt er det bare å gjemme seg der. Du må sikkert over noe vann for å komme frem til denne basen du skal ovetra også... Det er forresten et misson med samme navn i nod-kampansjen også... Endret 3. september 2006 av qoutor
Zapking Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Så du mener at jeg egentlig bare kan gå forbi den lille basen og komme tilbake og ødelegge den senere?
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Først skal du ødelgge noen "power genarators", da dette vil koble av noen obelixer som du må passere. Nå det er gjort er det stort sett å holde seg til kanten på kartet helt til du kommer rundt til venstre kant hvor det er en GDI-base du skal overta. Grovt fortalt, det kan være noe jeg har glemt her. Jeg kan spille gdi-kampanjen i dag, har tentk en stund å gjøre det. Tar meg vel et par timer å komme dit.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Fortsatt problemer? Jeg har fullført oppdraget så og si, men gidder ikke å skrive en lang guide om du allerede har klart det.
GrinderX9 Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Sliter faktisk på samme brett selv. Slutta og spille Tiberian på grunn av dette brettet. Prøvde vel og merke ikke så mange ganger. Av en eller annen grunn liker jeg ikke tiberian like godt som de andre spillene i serien, da teller jeg ikke en gang med Generals ett spill som virkelig ikke fortjener C&C navnet.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Ser ut som trådstarter har klart oppdraget, men fant en miniguide på pc'en min som jeg skrev for 6-7 år siden. Tenke jeg bare kunne lime den inn her. Start med å gå nord over et lite landområde, med noen få fiender. Lokk dem frem en og en. Ned i vannet på den andre siden er det en laser og en nod-radar. Like nord er det noen nod-bygninger på et platå. Ødelegg først broen, og så de 3 strømbygningene. Gå tilbake til startpunktet å gå mot øst, rundt platået som strømbygningen stod på, forbi obelixen som er avslåttt grunnet strømmen. Gå vest under broen, ødelegg broen. Gå nord over et lite landområde til en ny elv på den andre siden. Fiendene(2-3 rocket infantery og en buggy) tar du ut en og en ved bruk av lokkemetoden. Følg vannet, elven deler seg i to, ta den nordligste utstikkeren. Gå i land der elven slutter og ta over GDI basen med ingeniørene, først de 2 strømbygningene, så hovedbygningen. Det er 4 broer som skiller deg og nod-basen. Ødelegg alle broene, de 3 nordligste vil bli reparert, så send over 10-15 infanterier ved hver bro for å stoppe ingeniørene. Du vil nå være helt fri for angrep borstett fra en og annen apc.
Zapking Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Joda jeg klarte den på første forsøk etter jeg leste her, det var bare å ødelegge broene Var jo altfor lett å ta over den basen oppe i venstre hjørne av kartet
perpyro Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Rart du fikk tatt denbasen så lett. Var egentlig ikke store problemene å komme dit men litt brysomt med minimalt med beskyttelse å få bygd opp basen igjen.
Zapking Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 (endret) Nå har jo jeg på normal vanskelighetsgrad da. Jeg er ikke ferdig med brettet enda... Holder på å angripe den basen nede i venstre hjørne Den er godt beskytta! Endret 9. september 2006 av Zapking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå