-Jungeldyret Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hei, i dag fikk jeg B&W 2 Collector's Edition i posten, bestilt fra komplett.no Jeg innstalerte det, og skulle til å begynne å spille. Men når jeg trykker på ikonet for å starte spillet kommer det opp en "launch screen" (?) og så blir alt vanlig igjen... Det lyser ikke noe lys som tilsier at pcen jobber heller... Det skjer uannsett om jeg trykker på ikonet på skrivebordet, via den greia som kommer opp når jeg putter i cd'en eller hvis jeg prøver å starte det fra mappa den ligger i! Vær så snill å hjelp, håper jeg ikke har kastet bort pengene.
RRhoads Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hei, i dag fikk jeg B&W 2 Collector's Edition i posten, bestilt fra komplett.no Jeg innstalerte det, og skulle til å begynne å spille. Men når jeg trykker på ikonet for å starte spillet kommer det opp en "launch screen" (?) og så blir alt vanlig igjen... Det lyser ikke noe lys som tilsier at pcen jobber heller... Det skjer uannsett om jeg trykker på ikonet på skrivebordet, via den greia som kommer opp når jeg putter i cd'en eller hvis jeg prøver å starte det fra mappa den ligger i! Vær så snill å hjelp, håper jeg ikke har kastet bort pengene. 6789895[/snapback] Har du oppdatert drivere? Specs?
-Jungeldyret Skrevet 2. september 2006 Forfatter Skrevet 2. september 2006 Specs er ikke noe problem.. Hmm.. Når jeg spiller CS: Source så kommer det at jeg trenger ny driver, men kan spille det for det.. Vet ikke hvordan jeg skal innstalere en evt. ny da?
Kjell Fisk Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Samme som eg har det Gå på www.nvidia.com og last ned driver.. Eg har lastet ned defra og har aldri avinstallert den eg hadde og min pc funker fint Men om det bare er min det vet eg ikkje!
-Jungeldyret Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Ok, så det er bare å laste ned for så å innstalere? Det er ingen ting som kan bli ødelagt o.l.?
Kjell Fisk Skrevet 5. september 2006 Skrevet 5. september 2006 Les der du laster ned.. Står noe info der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå