Gå til innhold

Nokia 6131, erfaringer?


BlueRose

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Småting som irriterer meg:

- Plasttingen foran headset-pluggen kan ikke åpnes når telefonen er oppslått.

- Den blir fort ripete og bulkete i den blanke rammen rundt tastene.

- Slark i leddet (noe som gjør at den blanke rammen blir ripete).

- Skjermen på utsiden samler fingermerker, sammen med begge de blanke rammene.

 

Ellers en super telefon, til mitt bruk.

Lenke til kommentar
Småting som irriterer meg:

- Plasttingen foran headset-pluggen kan ikke åpnes når telefonen er oppslått.

- Den blir fort ripete og bulkete i den blanke rammen rundt tastene.

- Slark i leddet (noe som gjør at den blanke rammen blir ripete).

- Skjermen på utsiden samler fingermerker, sammen med begge de blanke rammene.

 

Ellers en super telefon, til mitt bruk.

6793200[/snapback]

 

Da jeg ikke har hatt min 6131 så lenge, så har ikke jeg opplevd dette enda.

Plastikk lappen fra den var ny ligger enda på den ytre skjermen.

 

Grunnen til at jeg valgte denne, var bluetooth, camshell, kalender, Nokia oppsett, og det at jeg likte utseende på den. Synes det er viktigere at det ikke kommer riper på den indre skjermen.

 

Da min Nokia blir liggende i lommen i vesken eller i jakkelommen alene, tror jeg ikke at dette vil skje med min... Men kanskje jeg ikke bør uttale meg før jeg har hatt den enda lengre.

 

Takk for feedback :-)

Lenke til kommentar
Har aldri noe annet enn mobilen i lomma. Allikevel er den blitt litt ripete, selvom jeg bare har hatt den i 2-3 uker.

6794560[/snapback]

 

Jeg har hatt min siden 20 august og ikke hatt noen andre problemer med den enn at jeg slet med å få inn 565 MB med Mp3 inn på minnekortet...

 

Veldig trist å høre at du har fått så mye riper og slikt på mobilen.

Har du snakket med dem du kjøpte mobilen av? Kanskje du fremdeles har angrerett?

Kanksje du kan da få deg en mobil som ikke er så lett å ripe opp?

 

Jeg vil ikke bytte foreløpig :cool:

Til nå er jeg veldig fornøyd. :love:

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke så mye om de ripene. Er bare bagateller. Vil ikke bytte telefon med det første jeg heller. :)

6795679[/snapback]

 

Så det vil si at alt i alt så er du fornøyd med den?

 

Jeg har hatt samsung E730 og min mann har SE nr 2 nå... Ingen av dem har kalendere som fungerer for repetering av avtaler. De må fysisk flyttes hver dag om du har noen som skal repeteres hver dag... Aldri mer noe annet enn Nokia på meg i allefall. For jeg er sykt avhengig av kalenderen :blush::D

Lenke til kommentar

6131 er super den. Kjører 512 mb sandisk brikke med den, og det fungerer flott. Har ikke hatt nokia før, og var skeptisk, men denne er bra.

Trodde batteriet skulle være dårlig, men det er det slett ikke. Har bare hatt den et par uker, så om den blir lett ripete veit jeg ikke.

Endret av dobbelmann
Lenke til kommentar
6131 er super den. Kjører 512 mb sandisk brikke med den, og det fungerer flott. Har ikke hatt nokia før, og var skeptisk, men denne er bra.

Trodde batteriet skulle være dårlig, men det er det slett ikke. Har bare hatt den et par uker, så om den blir lett ripete veit jeg ikke.

6798156[/snapback]

 

 

Kona har hatt den i ca 6-7 uker, hun brukte SE tidligere. Er meget fornøyd, bruker 1 gb Sandisk ultra. Batt. kapasitet kunne ha vært litt bedre.

6798156[/snapback]

 

Bruker også SanDisk minnekort, hadde litt problemer med å få 567 MB med Mp3 inn på det, men fant ut av det da jeg lagde en mappe på minnekortet.

 

Det jeg regner med at dere vil merke størst forskjell på er kalenderen.

Fordi at når dere skal ha noe som repeterer seg, så vil mobilen gi beskjed.

 

Jeg er avhengig av medisiner og tar både morgen og kveld, i og med at jeg har mindre minnekapasitet enn 6131 orginalt har, så er jeg avhengig av å få beskjed om at NÅ skal jeg ta medisiner. Så den gir beskjed 2 ganger daglig til meg at nå er det medisintid. Har hatt Samsung og min mann har hatt SE, 2 forskjellige og ingen av de telefonene virker kalenderen så bra på. Hovedproblemet var at slike problemer som repetering av avtaler ikke fungerer og den gir bare beskjed første gang. Skal du ha dem til å repetere, må du fysisk flytte avtalen til f.eks neste dag.

 

Dette var første gang jeg har hatt noen annen mobil enn Nokia siden 1997, jeg skal ikke ha noe annet merke igjen! Har alltid likt Nokia best og det har vist seg å holde stikk hele veien.

 

Nok syting herfra ;)

 

Jeg er veldig fornøyd med min Nokia 6131 :):love:

Lenke til kommentar
Hvor kort stund da? :ermm: Er jo 10 års garanti fra Kingston er det ikke det da? Hvordan problemer?

6801143[/snapback]

 

Joda, men dessverre har de ikke klart å plukke vekk alle barnesykdommene på produktene deres. Problemer ved at de slutter å virke, at de hakker, at de låser seg... Jeg ville ikke kjøpt noen av produktene deres... Men det er meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...