Symbian_Pro Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 Delavar, det kan det. Men ikke programmer. tulling03, Det er fordi SMS skriften er grå og ikke hvit. Men den er hvit i nyeste versjon
Bautastein Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Pinglebolle, De fleste andre temaer har dog denne stripen, men jeg har fjernet den nå og det ser bra ut. Og siden det ser ut som flertallet vil ha den vekk så vil den forbli fjernet smile.gif Slik ser det ut uten: Glimrende! Det ser veldig veldig bra ut. Nå er den perfekt i mine øyne. Liker spesielt musikkavspillingsgrafikken.
tulling03 Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Delavar, det kan det. Men ikke programmer. tulling03, Det er fordi SMS skriften er grå og ikke hvit. Men den er hvit i nyeste versjon 6922820[/snapback] Kanon gleder meg til du slipper neste versjon...
jealei Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Jeg også, synd deg og bli ferdig, jeg eier ikke tålmodighet
fxwz Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Denne var penere enn den originale som fulgte med. Godt jobbet
Symbian_Pro Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Har vært utrolig opptatt de siste 3 dagene men jeg jobber på spreng framover nå
Bautastein Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 er det nye themet ferdig snart? 6942879[/snapback] hehe, gi mannen litt tid da... ..men er det?
Mompen Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Går denne på N70 også? Var forøvrig grisefin, bra jobba!
Symbian_Pro Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 (endret) Nesten ferdig. Bare galleri-bugen igjen. Er desverre ganske komplisert, så det vil ta litt tid å fikse. Og nå som N95 er lansert ser det ut som jeg må legge til en landscape-musikkspiller også slik Mompen, ingen N70 versjon desverre. Endret 26. september 2006 av Symbian_Pro
..Bjørnar.. Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 (endret) ååååh, dette themet er grisepent.. Ang den mye omdiskuterte hvite linja: Skal bunnlinja bort mener jeg den lodrette linja også må forsvinne, ellers ender den i ingenting. Men det er kanskje greit at begge forsvinner? Skjønner de som argumenterer med at det kan bli tomt uten, men syntes markøren gjør sitt for å fylle opp. EDIT: Har en "klage": Når jeg skriver meldinger er markøren så mørk grå at den går i ett med bakgrunnen. Litt annoying.. Endret 26. september 2006 av ..Bjørnar..
Bautastein Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Har en "klage": Når jeg skriver meldinger er markøren så mørk grå at den går i ett med bakgrunnen. Litt annoying.. 6947458[/snapback] Det er fordi SMS skriften er grå og ikke hvit. Men den er hvit i nyeste versjon 6922820[/snapback]
Cowboystrekk Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) Symbian_pro: får du ut red pearl, orange pearl etc snart? Tror grey pearl ville blitt bra! Endret 27. september 2006 av Delavar
Symbian_Pro Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 Jepp, når denne er ferdig setter jeg i gang med de andre versjonene. Pearl Red Pearl Orange Pearl Grey Noen fler? Kom med forslag.
Cowboystrekk Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Hadde gjort seg med en grønn en og, ikke grønn-grønn men mer grå-grønn dvs nøytral grønn om du skjønner hva jeg mener
Symbian_Pro Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 Pearl Black 2.50 ->Last den ned her<- Nyheter: - Det hvite feltet rundt datoen i klokken er fjernet. - Markeringsfeltet var helt gjennomsiktig i enkelte menyer og i enkelte applikasjoner (f.eks. Y-Browser). Dette er nå fikset. - Galleri-bugen som gjorde at bildene ikke ble skarpere på N80 and N73 er fikset. - Galleriet reagerer generelt sett raskere enn før. - Mange skrift-farger er endret for bedre kontraster og er nå lettere å lese. - Digital klokken er endret for bedre kontraster og er nå lettere å lese av. - Den stiplete linjen i de horisontale menyene er fjernet. - Ringe-bobblene er endret til en sort lekker farge isteden for hvit. - Kompatibilitet med N95 and N75. - Landscape musicplayer er lagt til (for N95). - Temaet er nå 100% vektorbasert. - Filstørrelsen er kraftig redusert fra 324 kB til 93 kB! - Pluss et par andre små forbedringer. Bilder av noen av forbedringene: Klokken er nå helt lik som den i standard-temaet (uten hvit firkant rundt). Ny digitalklokke. Endelig hvit SMS tekst (og hvite linjer isteden for blå...) Nye (vektorbaserte!) tabs, og ny (vektorbasert!) horisontal markør. Endelig ser du hva du velger...! Galleriet oppdateres med skarpe bilder.
..Bjørnar.. Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Heeeelt konge.. Dette var verdt telefonen! Håper et i orange blir gjennomført! Evt i rødt, tror det hadde vært knall. Men nok en gang, dette var helt rått!
..Bjørnar.. Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) EDIT: Feilpost Endret 27. september 2006 av ..Bjørnar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå