Gå til innhold

Pearl Black - Tema for Nseries og Eseries


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet noen hvor jeg kan få tak i et helt svart tema?

7194475[/snapback]

Første post i denne tråden? Eller mener du Pearl Black (ikke Pearl Black FE) uten en eneste annen farge enn svart?

7195009[/snapback]

 

Jeg mener helt svart uten noen andre farger.

Black pearl er nesten perfekt det, men jeg vil ha et helt svart for å få det til å passe med et bakgrunnsbilde med mye svart i, slik at du ikke ser overgangen.

Lenke til kommentar
På grunn av skjermoppløsningen til E61, kan softkey skriften være litt vanskelig å se på akkurat denne telefonen, da den går i ett med bakgrunnen.

7159841[/snapback]

 

:( Er det ingen mulighet for å få fikset dette Symbian_Pro? Ser knallbra ut på N80, men på min E61 blir det jo da litt døfødt. Problemer er jo at den gule delen av bakgrunnen som skulle vært under softkey skriften havner "utenfor" skjermbildet mitt. Dermed har "fire" effekten også til dels forsvunnet. :( Håper på en oppdatering til telefonen min! I mellomtiden er Pearl Black en sikkert vinner! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er desverre ikke så mye jeg kan gjøre med det. Det er telefonen som velger å skalere bilde på denne måten. Det beste hadde vært om den skalerte alt sammen innenfor skjermen, men det gjør den ikke. Eneste måten å fikse det på er å lage en egen versjon for E61, men jeg vil helst holde meg til så få versjoner som mulig. Blir litt rotete å holde på med mange versjoner, spesielt når det kommer updates osv. Da må jeg hele tiden oppdatere begge versjonene og fikse alle bugs to ganger.

Lenke til kommentar
Det er desverre ikke så mye jeg kan gjøre med det. Det er telefonen som velger å skalere bilde på denne måten. Det beste hadde vært om den skalerte alt sammen innenfor skjermen, men det gjør den ikke. Eneste måten å fikse det på er å lage en egen versjon for E61, men jeg vil helst holde meg til så få versjoner som mulig. Blir litt rotete å holde på med mange versjoner, spesielt når det kommer updates osv. Da må jeg hele tiden oppdatere begge versjonene og fikse alle bugs to ganger.

7197811[/snapback]

 

Hvor mye vil du ha for å holde en E61 versjon av dette themet for meg?

Lenke til kommentar
Hehe vel, hvis du venter litt så kan jeg lage en "offisiel" E61 versjon. Men jeg vil vente å se om noen bugs blir rapportet, slik at jeg kan få temaet HELT ferdig før jeg lager E61 versjonen. Man vet jo aldri med bugs.

7201140[/snapback]

 

det skjønner jeg godt! Setter pris på en E61 versjon når themet er klart for en endelig versjon, det hadde vært sinnsykt ålreit! Kongetheme på lik linje med Pearl Black.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Knallbra tema! Men det er en liten ting, godt mulig du har rettet det allerede. Når man skal søke manuelt på radioen, så blir skriften sort på sort bakgrunn, dermed ser man ikke skriften. Er dette rettet på den som ligger til nedlastning?

Endret av Bache83
Lenke til kommentar
Hehe vel, hvis du venter litt så kan jeg lage en "offisiel" E61 versjon. Men jeg vil vente å se om noen bugs blir rapportet, slik at jeg kan få temaet HELT ferdig før jeg lager E61 versjonen. Man vet jo aldri med bugs.

7201140[/snapback]

Når du føler at den er bugs fri, vil du lage en til UIQ 3.0/P990i også? Er jo to forskjellige programmer som brukes, men det er jo en mulighet for at du vil! Hadde vært helt topp :thumbup:

Lenke til kommentar

jealei, Ja det er samme problem som på E61 desverre. Ingenting jeg kan gjøre med det uten om å flytte flammen opp, men da blir den vel litt vel stor i portrait-mode.

 

capone-82, N93 har aldri hatt den buggen. Ikke 2.7 heller. Så vidt jeg vet gjalt den buggen bare N71, N73, N80 og Eseries.

 

knutaj, flott :) Vet at temaet har fått omtale flere ganger på e-series.org, men visste ikke om denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...