Oblivion260 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Hvor kan man finne Windows innstallasjonsdrivere til Asus p4p800 SE? Og da er det ikke BIOS drivere som er av intresse.. Jeg vet ikke hvor man finner noenting, og har holdt på i evigheter for å finne noen drivere. Totalt umulig. Så hvis noen vet om eller har drivere, så ville det vært topp om de gav beskjed.
Syar-2003 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Drivere til hva da ? Windows er jo bare å installere , etter det legger du inn chipset drivere (følger medhovedkort CD)
Jarmo Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 http://support.asus.com/download/download....del=P4P800%20SE
Oblivion260 Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Drivere til hva da ?Windows er jo bare å installere , etter det legger du inn chipset drivere (følger medhovedkort CD) 6785492[/snapback] Drivere til f.eks ethernet-controller ... det er de integrerte hardwaren som ikke funker jeg fikk ikke med noen drivercd da jeg kjøpte pc`n
Syar-2003 Skrevet 1. september 2006 Skrevet 1. september 2006 Drivere til hva da ?Windows er jo bare å installere , etter det legger du inn chipset drivere (følger medhovedkort CD) 6785492[/snapback] Drivere til f.eks ethernet-controller ... det er de integrerte hardwaren som ikke funker jeg fikk ikke med noen drivercd da jeg kjøpte pc`n 6785516[/snapback] Da går du på asus sin webside for "nevnte" hovedkort å laster ned de drivere du trenger.
Oblivion260 Skrevet 1. september 2006 Forfatter Skrevet 1. september 2006 Drivere til hva da ?Windows er jo bare å installere , etter det legger du inn chipset drivere (følger medhovedkort CD) 6785492[/snapback] Drivere til f.eks ethernet-controller ... det er de integrerte hardwaren som ikke funker jeg fikk ikke med noen drivercd da jeg kjøpte pc`n 6785516[/snapback] Da går du på asus sin webside for "nevnte" hovedkort å laster ned de drivere du trenger. 6785565[/snapback] Jeg skal prøve å få lastet ned de forskjellige, å se hva som funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå