Gå til innhold

Westwood vs Blizzard


Anbefalte innlegg

Jeg har nå spillt mye Broodwar på lan hos en kompis og det er digg. Innimellom kommer det selfølgelig noen deathmatch på gta 2 (Det er Lan-action det) men det er Broodwar som er hovedtemaet. Han er som oftest Zerg, mens jeg er random og derfor får mange forskjellige muligheter til å prøve å ta han. Vi er jevngode, men han sender svært ofte en stim på 50-60 zerglinger på meg, og når de er døde stormer jeg han og victory! Hehe, men men i gamle dager spillte jeg litt Command & Conquer, og det var gøy. Men Broodwar overgår Red Alert, Dune og alle Westwood spilla. Differansen i "rasene" i red alert var mindre en i broodwar mener jeg, og derfor går man fort lei. Broodwar på b-net vil aldri dø!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det eneste strategi spillet jeg vet om som fortjener tittelen strategi spill er starcraft, broodwar har jeg ikke spilt så jeg vet ikke noe om det. alle dere noober i sc kan si kkurat det dere hvil, for jeg ler like høyt hver gang. sc er eneste spillet som går på angrep er det beste forsvar, og det tror jeg er det som gjør det til det eneste ardcore intenste rts spillet der reflekser og fart har like mye og si som i counterstrike.

Lenke til kommentar

tja....den diskusjonen kan vi sikkert holde lenge...jeg synes at starcraft er dritt siden d minner mej mest om en etter ligning etter c&c noe som omtrent alle rts spill i den stilen har tatt etter....ra er ikke så mye strategi, men etter min mening er ikke starcraft eller...jej vil heller kalle d MOSE på....medieval D er strategi :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-27 20:13, skrev bob_kaare:

tja....den diskusjonen kan vi sikkert holde lenge...jeg synes at starcraft er dritt siden d minner mej mest om en etter ligning etter c&c noe som omtrent alle rts spill i den stilen har tatt etter....ra er ikke så mye strategi, men etter min mening er ikke starcraft eller...jej vil heller kalle d MOSE på....medieval D er strategi :razz:


 

hvis du tror sc er mose på så er du noob i starcraft, helt i orden at du ikke liker det men da er det jo fint om du kommer med argumenter som stemmer... er det bare derfor du ikke liker det foreslår jeg du setter deg inn i det siden spillet ikke er slik.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-27 20:13, skrev bob_kaare:

jeg synes at starcraft er dritt siden d minner mej mest om en etter ligning etter c&c noe som omtrent alle rts spill i den stilen har tatt etter


 

Hehe, selvsagt har alle RTS'er tatt etter Westwood. Dune var jo den første av dem. Men det blir jo som å klage på at alle FPS'er har tatt etter Wolfenstein 3D og DOOM :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...