Gå til innhold

Fotokonkurransen 11. runde: Motsetninger


magneska

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
om noen skulle mene at jeg bør diskes på grunn av at noen visste hvilket bilde som var mitt, må de nesten si i fra innen midnatt, før jeg legger ut nytt tema.

 

Tommy

6821604[/snapback]

 

Mente ikke at du burde diskes eller noe sånn.. Var fint bilde, derfor du vant. Ville bare si det.. Men samma det :)

 

(litt seint svart men)

Lenke til kommentar
om noen skulle mene at jeg bør diskes på grunn av at noen visste hvilket bilde som var mitt, må de nesten si i fra innen midnatt, før jeg legger ut nytt tema.

 

Tommy

6821604[/snapback]

 

Mente ikke at du burde diskes eller noe sånn.. Var fint bilde, derfor du vant. Ville bare si det.. Men samma det :)

 

(litt seint svart men)

6825658[/snapback]

Ikke noe galt i at du tok det opp. Det kan jo være greit at vi prøver å unngå slike ting senere. Men i dette tilfellet hadde det neppe noen innvirkning på resultatet! :)

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig heller ikke at det hadde det..jeg føler kanskje at jeg hadde mest å tape på at folk visste hvilket bilde som var mitt, i og med at jeg lå ganske godt an sammenlagt.

 

Men en regel er jo til for å følges så derfor var jeg uansett klar for å diskes, hvis flertallet skulle mene det var riktig.

 

Så får vi se om noen tar noen gode matbilder da.... :)

 

Tommy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...