Gå til innhold

PS3 og Wii demokiosker

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De så ikke akkurat ekte ut, nei...

Kan legge til at for en liten stund siden så fikk vi på jobben et gammel PlayStation (1) demokiosk tilbake på jobben... den så rimelig stilig ut når den kom, men fytti rakkern så gammel det så ut nå. :p

Skrevet

Har sett dem før på gamespot og stiller meg litt tvilsom. Problemet er nemlig PS3-kiosken. Skal man dømme fra høyden kontrollene er plassert i i tilegg til størrelsen på konsollen selv er den skjermen der plassert svært høyt. Noe man også kan anta av at skjermen peker skrått nedover. Hvis man skal stå og se opp på den skjermen der vil man da få svært vondt i nakken. Jeg tviler på at Sony har dannet en hemmelig allianse med kiropraktorforbundene slik at alle får nakkeskader av å se så skrått oppover på skjermen. :roll:

Skrevet

Står du så lenge ved en demokiosk og stirrer oppover på en skjerm at du får nakkeskader av det, har du vel i bunn og grunn gjort deg fortjent til det.

Naturlig seleksjon kalles det.

Skrevet
Står du så lenge ved en demokiosk og stirrer oppover på en skjerm at du får nakkeskader av det, har du vel i bunn og grunn gjort deg fortjent til det.

6779069[/snapback]

Jeg regner med at både ditt og mitt innlegg var ment ironisk. Er ikke så lett med ironi på internett vet du ;)

Men uansett. Som sagt, man får vel ikke nakkeskader, men sliten i nakken kan man bli, og det er noe Sony ikke ville tilatt seg for sine demokiosker.

Skrevet

6779069[/snapback]

Jeg regner med at både ditt og mitt innlegg var ment ironisk. Er ikke så lett med ironi på internett vet du ;)

Men uansett. Som sagt, man får vel ikke nakkeskader, men sliten i nakken kan man bli, og det er noe Sony ikke ville tilatt seg for sine demokiosker.

6779137[/snapback]

Hehe, ja det var selvsagt ironisk ment :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...