Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Denne ruller på gata - lovlig?


Goliath

Anbefalte innlegg

Dette er feil. Hvertfall ifølge biltilsynet, som utsteder skilt. Ring der og hør, som jeg gjorde. Jeg fikk beskjed om at det var mulig, men ville koste noe latterlig, vi snakket 20.000 eller noe slikt.

6775827[/snapback]

Jeg støtter alle andre her som sier at dette er BULLSHIT. Det er IKKE mulig å få personlige skilt i Norge, uansett om du heter Vollvik, Sharif eller Røkke.

 

Om du klarer å vise frem en lovparagraf som sier at dette er tillatt skal jeg personlig krabbe naken fra Oslo til Bergen.

Endret av spitz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ring der og hør, som jeg gjorde. Jeg fikk beskjed om at det var mulig, men ville koste noe latterlig, vi snakket 20.000 eller noe slikt.

6775827[/snapback]

 

 

Da er jeg spent på hva de sier til meg.

 

 

Sendt: 31. august 2006 14:46

Til: [email protected]

Emne: Personlige registreringsskilt

 

 

Hei,

 

Personlige registreringsskilt bestående av valgfrie tall og bokstaver slik man har i for eksempel Sverige, er dette noe som er mulig/lovlig å ha her i Norge? Og hvordan ville i såfall prosessen for å få dette montert på sin bil foregå?

 

Med vennlig hilsen

XXXXXX

 

 

 

 

 

Fra:  Firmapost-øst <[email protected]>

Sendt:  31. august 2006 08:49:45

Til:  <[email protected]>

Emne:  SV: Personlige registreringsskilt

 

 

 

Din E-post er mottatt hos Statens vegvesen og oversendt Lillehammer trafikkstasjon for behandling.

 

Med hilsen [email protected]

 

Lenke til kommentar
dere må sjekke reglene før dere uttaler dere. Det ER mulig å få spesialskilt i Norge

6774574[/snapback]

 

Jeg fikk beskjed om at det var mulig, men ville koste noe latterlig, vi snakket 20.000 eller noe slikt.

6775827[/snapback]

 

 

 

Da kan du ikke ha snakket med min gode venninne Gunnhild:

 

 

Fra:  Løkra Gunnhild <[email protected]>

Sendt:  1. september 2006 03:15:04

Til:  <[email protected]>

 

 

Personlige skilt har vi ikke her i landet, 1 november kommer det nye skilt her i landet, med det norske flagg på og litt mer lebare nr.

 

Med hilsen

Gunnhild Løkra.

 

Lenke til kommentar
Du må søke om å få sånne skilt! Trur det blir en ny ordning på dette nå snart? Det skulle hvertfall ha en veldig god grunn til å ha det! Å jeg har hørt det koster pæng å få sånne!

6797752[/snapback]

Det var da fælt så påståelige folk skulle være, til tross for at det nå er motbevist én gang for alle?

Endret av spitz
Lenke til kommentar

Fælt så mye rart folk har "hørt" her da. I fylla da eller ?

 

Var med å tok bilder av en BMW M3 for noen år siden, det var BMW skilter foran og bak som vi faktisk glemte å ta av når vi kjørte inn til sentrum igjen. Var en del bilister som tuta, ble raskt tatt av når en bekjent ringte på mobilen og forklarte hva slags skilter som stod på bilen.

 

Ironisk nok ble en annen BMW eier tatt i sentrum samme uka med tilsvarende skilt på sin bil, det kostet 3 laken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...