Gå til innhold

HL.exe vil ikke starte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. jeg har hatt ett problem den siste tiden med at Hl.exe ikke vil starte.

får ikke spilt cs pga dette.

når jeg starter spillet fra steam så kommer "preparing to launch counter strike" så forsvinner den og ingen ting skjer. samme viss jeg starter hl.exe.

På task manager er hl.exe oppe i 2-3 sekunder når jeg gjør dette..

Dette har vært ett problem lenge, og hele tiden har jeg trodd og folk har fortalt meg at det er ett dual core problem. Men her om dagen bestemte jeg meg for å komme til bunns i dette. endevendte steam, amd og andre annerkjente gaming forums. Lasta ned flere hotfixer, x2 drivere for xp, og konfigurerte systemet for at det skal fungere korrekt.

Men nei. Ingen forskjell. men så får jeg en ide; jeg prøver med ett annet skjermkort, tar ut mitt XFX 7800GTX og setter inn ett XFX 6200. CS starter!

Jeg har tar kontakt med XFX, og de sier i korte ord ; oppdater driverene, pass på at du har satt i den ekstra strømpluggen i skjermkortet..

Og ja, driverene til alt relevant i datamaskinen ble oppdatert for 3 dager siden, og skjermkortet har strøm.

Sendte meld tilbake til XFX og sa dette, men tror ikke de kommer til å hjelpe stort..

Er det noen andre som har hatt dette problemet og vet om en utvei?

surt å sitte på Lan uten cs :p

/Christoffer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steam har vært reinstalert flere ganger, og datan har blitt formatert 2-3 ganger i løpet av denne tiden..

Men uansett: siden cs fungerer med det gamle skjermkortet, så burde det være noe med det nye som ikke er som det skal..

Har instalert mange forskjellige skjermkort drivere for å prøve, men ingen av de har hjulpet. XFX har heller ikke noe fornuftig å komme med lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...