NikkoDee Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 (endret) Ja.. jeg spiller uten noen problemer å plutselig blir jeg diconected å når jeg skal logge på igjen står de bare authenticating leeeeenge å de skjer ingen ting!! De kan ikke være noe med internetten... jeg sitter både på thottbott å msn så.... hva kan ha skjedd? vell når jeg ventet en stund såg jeg de stor diconected from server igjen Endret 29. august 2006 av NikkoDee
LarZen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Me wanna play...me want Horde blood on me hands. ... Me angry.
NikkoDee Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 ok... begyte å lure på om de var den ny oppgraderte dataen
LureCowboy Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ja.. jeg spiller uten noen problemer å plutselig blir jeg diconected å når jeg skal logge på igjen står de bare authenticating leeeeenge å de skjer ingen ting!! De kan ikke være noe med internetten... jeg sitter både på thottbott å msn så.... hva kan ha skjedd? 6767796[/snapback] Er nok noe feil med loginserveren til wow. Kan oxo ha en sammenheng med at i dag er maitenance day oxo.
Intimvask Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=394004
Ingeniørstudent Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ja.. jeg spiller uten noen problemer å plutselig blir jeg diconected å når jeg skal logge på igjen står de bare authenticating leeeeenge å de skjer ingen ting!! De kan ikke være noe med internetten... jeg sitter både på thottbott å msn så.... hva kan ha skjedd? vell når jeg ventet en stund såg jeg de stor diconected from server igjen 6767796[/snapback] Har samme problem, men vet nå hvorfor. Trodde først blizzard hadde bannet accounten min
Digidice Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ja.. jeg spiller uten noen problemer å plutselig blir jeg diconected å når jeg skal logge på igjen står de bare authenticating leeeeenge å de skjer ingen ting!! De kan ikke være noe med internetten... jeg sitter både på thottbott å msn så.... hva kan ha skjedd? vell når jeg ventet en stund såg jeg de stor diconected from server igjen 6767796[/snapback] Har samme problem, men vet nå hvorfor. Trodde først blizzard hadde bannet accounten min 6768133[/snapback] Paranoia, har vi kjøpt gull i det siste ? Nei jeg og sitter fast i Autentication i inlogginga. Blir ikke noe ny rank på meg denne uka nei med det blizzard systemet som er en gang i uka.
Morgh Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ja.. jeg spiller uten noen problemer å plutselig blir jeg diconected å når jeg skal logge på igjen står de bare authenticating leeeeenge å de skjer ingen ting!! De kan ikke være noe med internetten... jeg sitter både på thottbott å msn så.... hva kan ha skjedd? vell når jeg ventet en stund såg jeg de stor diconected from server igjen 6767796[/snapback] Hvis du leser det som står på venstre side på login så får du svar
Intimvask Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Ja.. jeg spiller uten noen problemer å plutselig blir jeg diconected å når jeg skal logge på igjen står de bare authenticating leeeeenge å de skjer ingen ting!! De kan ikke være noe med internetten... jeg sitter både på thottbott å msn så.... hva kan ha skjedd? vell når jeg ventet en stund såg jeg de stor diconected from server igjen 6767796[/snapback] Hvis du leser det som står på venstre side på login så får du svar 6768181[/snapback] Den stod nok ikke der da han ble disonnected første gangen
Jarmo Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=394004&st=3600
Anbefalte innlegg