Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile: Er dette seriøst?


Anbefalte innlegg

Vil firstmile komme til trondheim noen gang?

Førstegang jeg meldte meg på var for ett års tid siden.

Vi var ganske mange i samme boretslag som meldte intresse og vi var godt opp/over 20 til sammen. da det sto at sentralen ble utbygget ved så så mange registrerte så vi med store øyne opp for å endelig få skikkelige linjer.

Dette er ett år siden. Enda har vi verken fått mail eller avkreftelse på linjer hos oss på tiller.

Hva skjer da?

Bare tull hele greia?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg meldte meg også på så og si med en gang firstmile sin første side kom opp, vi ble ganske fort til 31 stk, men vi hørte aldri noe fra de ;) sikkert mange som ligger foran oss, hvis vi i det hele tatt ligger i planene deres, vel, får håpe på at bluecom ikke bare er systemfeil på sida, at de faktisk skal bygge ut. ;)

Lenke til kommentar
Noen i Nes som har noen nyheter ang tilkobling av sentralene.?

Ja, snakket med Firstmile ved 15 tiden i dag og det stemte utrolig nok at på Vormsund og Skogbygda sentralene er sambandet klart!! Disse to skal være oppe å gå enten i ettermiddag eller i morgen formiddag sa de. Nå er jo kl snart 18 og Skogbygda sentralen (som jeg tilhører) er ikke oppe ennå så da ser det ut til at det drøyer til i morgen... hvis de ikke holder på utover kvelden da.

Lenke til kommentar

Fenstad har stått med ferdigstillelsesdato den 22.12.03. Det har så kommet beskjed om forsinkelse. men hvis Vormsund er oppe nå bør det være greit for Fenstad også. Utstyret er jo der bortsett fra linken til FM sitt stamnett som blir koblet til i sentralen på Tomteråsen. Og der er arbeidet nettopp ferdig. Så som jeg sier det er håp i hengende snøret for Fenstad også.

Lenke til kommentar

bør bli ett stort plaster på såret når linja eventuellt kommer i neste århundre..

uansett hvem sin ******* feil det er.

 

noen som har forslag om noe vi kan gjøre for å få fortgang i dette?

klage direkte til de ansvarlige i telenor?

forslag?

 

håper virkelig at dere i firstmile sender en klage på telenor, eller rettere sagt forventer.

 

vennlige hilsner har jeg desverre gått tom for nå, ble utrolig skuffet over dette.

Lenke til kommentar

Hva med å få lokalavisa til å "ruske" litt opp i saken igjen?

Avisene bruker å være glad i å "drite"ut statlige organer (Telenor).

Dette er jo bare latskap (konkuranse-hemmende handling) ifra Telenor.

For jeg tviler (eller gjør jeg det?) på at de har så mange inkompetente folk,at de ikke skulle ha fått disse sentralene opp å gå etter så mange forsøk !!

Og husk alle dere som har bestillt IP-telefoni hos Telio::

Kanskje vi burde kreve at Telenor betaler telefonregninga vår,frem til de klarer å få sentralene oppe å gå (xDSL) ??

Husk også å IKKE gå for et bredbåndsabo.hos Telenor !!

Etter det jeg kan se,så kommer Firstmile til å levere på de sentralene de har registrerte kunder på (Nes Komm.)

Endret av enurilbyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...