Gå til innhold

Har Alle basic Badgene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk alle i går, men Basic Knife combat har jeg nå tatt 2 ganger 1 gang i går og 1 gang i dag...og den vises ikke i det hele tatt på lista mi...dette er irriterende for jeg venter på Infanteri medaljen=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er oppunder 100 timer nå....nesten bare Spec ops...blir Expert Badge på meg snart :!:

Jeg må si at de Knife and Pistol only serverne er morsomme......får masse kills der på en runde:)

Skrevet
Jeg er oppunder 100 timer nå....nesten bare Spec ops...blir Expert Badge på meg snart  :!:

Jeg må si at de Knife and Pistol only serverne er morsomme......får masse kills der på en runde:)

6768627[/snapback]

Er ikke de banene der hvor kun kniv og pistol er lov ulovlig? Og du kan få slettet alle statsen du har fått derfra om de tar den serveren som kjører dette? Rett meg gjerne om jeg ttar feil.

Skrevet
Er ikke de banene der hvor kun kniv og pistol er lov ulovlig? Og du kan få slettet alle statsen du har fått derfra om de tar den serveren som kjører dette? Rett meg gjerne om jeg ttar feil.

6768678[/snapback]

Jo det er ulovlig og regnes som juksing. Folk har blitt tatt for dette og fått nullstilt statsen sin, men det virker ikke som om det er like strengt lenger. Det finnes hvertfall alltid noen knife/pistol servere på lista. Men det er nok fortsatt sjanse for at man blir tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...