Gå til innhold

Saints Row. Inntrykk og tips/hjelp tråden


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

6784698[/snapback]

Ja samme her! Var innom elkjop og lefdal, men de hadde enda ikke fått det inn (begynner å bli vant til det nå..). Gadd ikke stikke innom spaceworld da lommeboka mi ikke tåler spaceworlds blodpris lenger! :no:

6784915[/snapback]

Jeg var innom både Lefdal og Elkjøp på torsdag og ingen hadde det. Ekjøp trodde ikke de ville få det inn, og på Lefdal lærte jeg at Saints Row ikke er på Lefdals spilldistrubitør sin liste, og vil derfor aldri dukke opp hos Lefdal. Og siden Elkjøp og Lefdal er det samme regner jeg med dette gjelder for Elkjøp også.

Lenke til kommentar
*snip*

6784698[/snapback]

Ja samme her! Var innom elkjop og lefdal, men de hadde enda ikke fått det inn (begynner å bli vant til det nå..). Gadd ikke stikke innom spaceworld da lommeboka mi ikke tåler spaceworlds blodpris lenger! :no:

6784915[/snapback]

Jeg var innom både Lefdal og Elkjøp på torsdag og ingen hadde det. Ekjøp trodde ikke de ville få det inn, og på Lefdal lærte jeg at Saints Row ikke er på Lefdals spilldistrubitør sin liste, og vil derfor aldri dukke opp hos Lefdal. Og siden Elkjøp og Lefdal er det samme regner jeg med dette gjelder for Elkjøp også.

6786021[/snapback]

 

 

jeg gikk rett til spaceworld.. takk og pris for det.. hadde igjen kun en kopi av spillet :wee: tok ikke 0.1 sec en gang regner jeg med, fra jeg så dem, til jeg hadde den i handa, klar til betaling..

 

så andefaler deg og sjekke spaceworld.. de har den garantert.. :)

Lenke til kommentar
noen som vet om elkjøp/leftdal/siba i stavanger/sandnes område har fått det inn?

6787091[/snapback]

 

Ikke som jeg vet. Spaceworld har inne til vanlig blodpris, 699,- derfor handlet jeg heller hos ebgames på kvadrat for 599,-

 

Kan se ut som det fleste butikkene fikk det sent inn, utenom Spaceworld som fikk det inn på onsdag, siden da jeg kom inn på ebgames pakket fyren opp leveransen, og jeg mottok første kopien de fikk inn ;D

Endret av solz
Lenke til kommentar
noen som vet om elkjøp/leftdal/siba i stavanger/sandnes område har fått det inn?

6787091[/snapback]

Som jeg skrev tidligere tar ikke Lefdal inn Saints Row, siden spilleveredandøren deres ikke har det. Som et resualtat av det regner jeg med at Elkjøp heller ikke gjør det, siden Lefdal og Elkjøp er mer eller mindre det samme.

 

Ble til at jeg måtte ut på 650 på Spaceworld. :thumbdown:

 

EDIT: Jeg er selvsagt med i gjengen jeg med!

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
noen som vet om elkjøp/leftdal/siba i stavanger/sandnes område har fått det inn?

6787091[/snapback]

Som jeg skrev tidligere tar ikke Lefdal inn Saints Row, siden spilleveredandøren deres ikke har det. Som et resualtat av det regner jeg med at Elkjøp heller ikke gjør det, siden Lefdal og Elkjøp er mer eller mindre det samme.

 

Ble til at jeg måtte ut på 650 på Spaceworld. :thumbdown:

6787471[/snapback]

 

Syke priser. Er det ingen mellomting mellom Elkjøp/Lefdal og Spaceworld ? Sykt at prisen kan variere med nesten 200kr pr spill mellom kjedene.

 

Spaceworld har jo alltid vært ekstreme. Hater virkelig den kjeden.

Lenke til kommentar
Bare fordi de er franchise så legger dem prisen høyere.. Dritt kjede.

 

Hahaha... Vet du hva det vil si å være franchise i det hele tatt eller? Hvis du tror at prisene blir høyere av at de er franchise butikker (som alle Rema1000, Narvesen og 7-eleven også er for å nevene noen) har du virkelig misforstått.

 

Spaceworld har jo alltid vært ekstreme. Hater virkelig den kjeden.

 

Joda, Spaceworld er jo ALLTID dyrest! Dumme slemme Spaceworld! Hvilken Spaceworld referer du til da? I Oslo området er det jo lik pris på det meste enten du går hos EB, Spiderman eller Spaceworld. Get your facts straight boy.

 

Syke priser. Er det ingen mellomting mellom Elkjøp/Lefdal og Spaceworld ? Sykt at prisen kan variere med nesten 200kr pr spill mellom kjedene.

 

Før det første så er Elkjøp/Lefdal ELENDIGE på spill, de kan ikke noe, de vet ikke noe, og når jeg spurte om når Dead Rising kom til 360 visste de ikke hva det var engang. ELENDIGE på spill. Ja de er kanskje billigere og du kan spare en hel hundrelapp! En HEL hundrelapp! JIPPI! Det er to pils på byn det. Whoope!! Made my freaking day!

 

Dessuten har Elkjøp/Lefdal ufattelig gamle drittspil ltil fullpris, fant bla. Mario Kart til GC der til 599! Koster 299,90 på Spaceworlden her.

Endret av Captain_Nintendo
Lenke til kommentar
Syke priser. Er det ingen mellomting mellom Elkjøp/Lefdal og Spaceworld ? Sykt at prisen kan variere med nesten 200kr pr spill mellom kjedene.

6787556[/snapback]

EBGames tror jeg ofte plasserer seg sånn midt i mellom. Ellers er prisdifferansen typisk 100,- mellom Elkjøp og Spaceworld her hvor jeg bor, men Spaceworld har typisk mye bedre utvalg i spill med godt nedsatte priser enn Elkjøp.

 

Spaceworld har jo alltid vært ekstreme. Hater virkelig den kjeden.

6787556[/snapback]

Som en annen sa tidligere, Spaceworld er en franchise-kjede og hver enkelt butikk kan ta den prisen de vil, så sant det ikke er en felleskampanje. Jeg kjøpte Saint's Row for 599,- på Spaceworld. Det kunne fint Elkjøp også tatt for det samme spillet, det har slett ikke vært alle X360-spill som har kostet 499,- eller mindre hos Elkjøp.

 

At du kan klare å hate en kjede er jo bare trist da.

Lenke til kommentar

Nei nei, du misforstår meg. Det at dem er det gjør det ikke høyere, MEN det gjør at de har mer fri tøyler som spaceworld har. Da det er helt opp til eieren og selge best mulig for og "overleve markedet"

 

Altså, han sleipe her ser at alle fjortis guttene som kommer med mor og far har masse penger. Da setter han prisen opp for og tjene den ekstra hundrelappen.

 

Men på hjemmesiden dems står det 549.. Er dette som med elkjøpt at nettbutikken kjører en annen pris enn butikkene?

 

Men angående spillet, helt rått, satt oppe til 4 i natt og spilte. Gjorde et oppdrag som tok helt av, hadde politi, gjengmedlemmer, helikopter etter meg. Totalt kaos. Drit kult. Spesielt og se sine egne ta og knerte de andre gjengene mens jeg tyar meg av politiet.

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Men på hjemmesiden dems står det 549.. Er dette som med elkjøpt at nettbutikken kjører en annen pris enn butikkene?

 

Det stemmer, nettbutikken du referer til er faktisk en konkurrent til de "vanlige" butikkene, med sine egne priser osv. :)

 

Jeg ser selvfølgelig poenget ditt, noe som er veldig trist hvis butikken ikke har noen konkurrenter rundt seg. Da får man ikke effekten av det frie markedet.

Lenke til kommentar
Bare fordi de er franchise så legger dem prisen høyere.. Dritt kjede.

 

Hahaha... Vet du hva det vil si å være franchise i det hele tatt eller? Hvis du tror at prisene blir høyere av at de er franchise butikker (som alle Rema1000, Narvesen og 7-eleven også er for å nevene noen) har du virkelig misforstått.

 

Spaceworld har jo alltid vært ekstreme. Hater virkelig den kjeden.

 

Joda, Spaceworld er jo ALLTID dyrest! Dumme slemme Spaceworld! Hvilken Spaceworld referer du til da? I Oslo området er det jo lik pris på det meste enten du går hos EB, Spiderman eller Spaceworld. Get your facts straight boy.

 

Syke priser. Er det ingen mellomting mellom Elkjøp/Lefdal og Spaceworld ? Sykt at prisen kan variere med nesten 200kr pr spill mellom kjedene.

 

Før det første så er Elkjøp/Lefdal ELENDIGE på spill, de kan ikke noe, de vet ikke noe, og når jeg spurte om når Dead Rising kom til 360 visste de ikke hva det var engang. ELENDIGE på spill. Ja de er kanskje billigere og du kan spare en hel hundrelapp! En HEL hundrelapp! JIPPI! Det er to pils på byn det. Whoope!! Made my freaking day!

 

Dessuten har Elkjøp/Lefdal ufattelig gamle drittspil ltil fullpris, fant bla. Mario Kart til GC der til 599! Koster 299,90 på Spaceworlden her.

6787620[/snapback]

 

Jobber du på Spaceworld eller noe?

Stikk innom Spaceworld på Sjølyst eller kanskje Spaceworld på Lysaker (CC-Vest), så skal jeg gi deg elendig service, null kompetanse og den samme grusomme overprisinga som spaceworld-kjeden driver med.

 

Dessverre er Spaceworld en av få kjeder man som regel kan vite at med sikkerhet har spillene inne. Dessverre fordi de er såpass mye dyrere enn enkelte andre.

 

G.R.A.W skulle Spaceworld på Sandvika ha fuckings 700 kroner for, SYVHUNDRE, og jeg kjøpte det naturligvis for å sikre meg det første dagen. Dumt av meg som forbruker å handle der og samtidig sitte her på et forum og klage, men skal man ha det med en gang, så...

 

Finner det også latterlig at du prøver å få Staal til å virke patetisk som presiserer denne prisforskjellen. Faen heller, hadde jeg kjøpt alle spillene mine på en annen plass en Spaceworld, og man regner en prisdifferanse på 100-150 kroner, så hadde jeg faktisk hatt råd til to / tre nye spill (eller nesten to kvelder på byen om man valutaen regnes i fyll og fyllesyke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...