Gå til innhold

Horde spiller trenger litt hjelp med DPS paladin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello alle sammen.. jeg er en "hadcore" horde spiller, har 60 hunter, 60 Warlock og 60 shaman. + lvl 30 av resten av classene..

no har jeg tatt den lange veien over til alliance siden, og da føltest det riktig å lage en paladin siden det er den eneste classen jeg ikke har spillt med.

jeg har ALDRI spillt paladin, eller vært i grp med en. så jeg trenger litt hjelp^^.

-------------------------------------------------

Del 1:

er no lvl 18, og lurer på om hva som er best av Seal of Righteousness, eller seal of the crusader.

jeg lurer også litt på hvor jeg skal plasere talent får å gjøre det lettere for meg å grinde (dps seff).

Del 2:

jeg tenker å gå for denne builden, men som sakt så er jeg litt pala noob, så kom gjerne med forslag..

jeg skal gå for så mye str jeg bare kan får å få mye skade, jeg vil også gå ned til leather gear vist nødvendig. derfor tror jeg at det hjelper litt å Toughness og litt mer defence via talents.. og jeg måtte bare ha Reckoning.

så kom med hint/lærdom/forslag her. jeg vet at det sikker er en Den store paladin tråden, men følte at jeg ville lage min egen tråd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har dere en lvl 60 paladin, eller en paladin heletatt?

vist ikke så skjønner jeg ikke hvorfor dere svarer her..

6761884[/snapback]

bare bli vant med det, er så mange idioter der ute som ikke tåler paladins.

Skrevet
har dere en lvl 60 paladin, eller en paladin heletatt?

vist ikke så skjønner jeg ikke hvorfor dere svarer her..

6761884[/snapback]

bare bli vant med det, er så mange idioter der ute som ikke tåler paladins.

6761895[/snapback]

hehe var vel litt sån selv.. eller ikke mot palla men mot rogues^^

Skrevet (endret)

Spiritual focus er så å si et must. Ser nesten ingen som utelater å putte mindre enn 4 poeng i det. Improved Devotion aura er også helt bortkastet og ble nylig kåret innenfor top 5 av "de mest meningsløse talentene i wow"

Kjør 10poeng i Holy for Spiritual focus og deretter sett resten i Retribution til du nærmer deg lvl 60. Da vil du sannsynligvis vite litt mer om hvordan du ønsker å spille.

Jeg spilte min som en 2hand pvp healer i en ganske lang periode med en protection/holy build. Slenger ut 2000+ heals på nærmeste vennlige warrior og dengte dumme rogues for like mye med reckoning. Men det krever en veldig spesiell spillestil og funker ikke for å levle opp. Dette er kanskje den eneste grunnen til at noen fortsatt setter poeng i improved devotion aura. Rebout som er det andre valget har en veldig klar animasjon som viser at en paladin er protection specced og dermed også har reckoning. Mange rogues velger ofte å løpe en annen vei når de ser det ^_^

Men dævern så moro det er å løpe rundt med reckoning når to huntere har vært dumme nok til å sende dyret sitt med 0.7 attack speed og 30% crit på deg. Er ikke mye som kan overgå dps'n til en paladin under slike forhold.

Bare så synd at gode huntere har lært å holde dyret sitt borte fra oss :-(

Endret av Zlash
Skrevet (endret)
Spiritual focus er så å si et must. Ser nesten ingen som utelater å putte mindre enn 4 poeng i det. Improved Devotion aura er også helt bortkastet og ble nylig kåret innenfor top 5 av "de mest meningsløse talentene i wow"

Kjør 10poeng i Holy for Spiritual focus og deretter sett resten i Retribution til du nærmer deg lvl 60. Da vil du sannsynligvis vite litt mer om hvordan du ønsker å spille.

Jeg spilte min som en 2hand pvp healer i en ganske lang periode med en protection/holy build. Slenger ut 2000+ heals på nærmeste vennlige warrior og dengte dumme rogues for like mye med reckoning. Men det krever en veldig spesiell spillestil og funker ikke for å levle opp. Dette er kanskje den eneste grunnen til at noen fortsatt setter poeng i improved devotion aura. Rebout som er det andre valget har en veldig klar animasjon som viser at en paladin er protection specced og dermed også har reckoning. Mange rogues velger ofte å løpe en annen vei når de ser det ^_^

Men dævern så moro det er å løpe rundt med reckoning når to huntere har vært dumme nok til å sende dyret sitt med 0.7 attack speed og 30% crit på deg. Er ikke mye som kan overgå dps'n til en paladin under slike forhold.

Bare så synd at gode huntere har lært å holde dyret sitt borte fra oss :-(

6762388[/snapback]

der ja.. det er slike svar jeg er ute etter:D takker

hvordan funker reckoning btw? vist jeg har 2-3 horde på meg kan jeg da fyre av reckoning på den 4.?

har du er forslag til build da? REN dps seff.. med reckoning

regner med at seal of command er et must?

Endret av MysticoN
Skrevet
fyre av reckoning? er en passiv skill som gir deg extra attack om du blir crit-hitta..

6762644[/snapback]

nei virkelig du?? reckoning blir ikke "fyrt" av før du angriper. så vist jeg har 3 mob/players på meg.. som critter meg, kan jeg da velge selv hvem reck skal "proce" på eller er det kun den som critter som kan blir reckoning'et?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Laq, en paladin i Forte på Kazzak er vel en dps paladin, eller hva? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...