Reached Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Siden Burning Crusade nærmer seg snart og de nye rasene kommer til å bli noe helt nytt, er det mange her som skal begynne med Draenei eller Blood elfs? Selv har jeg tenkt til å starte enten en Blood elf mage eller en Draenei mage.
Groet Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 gidder ikke BC. for mye lvling stress. slutter om en måned.
ddahlez Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Slutta for 2 måneder siden. Kan være jeg starter opp igjen når BC kommer, for å levle opp en Blood Elf Paladin.
kalken Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 (endret) hvem bryr seg om dere slutter? det var ikke det han spurte om:S on Topic: skal starte blood elf men må vel lvle til 70 først Endret 28. august 2006 av kalken
Walts Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 jeg skal ikke starte på nytt, men jeg regner med å lvle en dranei shaman =)
Unbeaten Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 er så kjipt å måtte kjøre 1-60 først... vet liksom ikke om jeg gidder lvl hele den lange veien. Men en twink blir det seff
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Blir nok en BE paladin med jewelcrafting på meg (som sikkert ti millioner andre skal ha også). Må nesten ha en 70 av hver klasse.
The_WebWizard Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg hadde tenkt til å rolle BE Hunter viss en ny server kom ut.
Siomir Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 sluttet for ca 2 mnd siden....jeg orker heller ikke prøve BC fordi blizzard har ødelagt warcraft historisk sett... hvis jeg skulle spilt, skulle jeg fortsatt med min gammle chr. kanskje prøvd Draenei...selv om den rasen egentlig ikke skulle hatt noe med alliance å gjøre, men det er min mening...litt off topic der..
MysticoN Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 (endret) gidder ikke BC. for mye lvling stress. slutter om en måned. 6761683[/snapback] samme her.. gikker ikke å tenke på engang at horde skal ha fult av BE palladins løpene rundt i org... Endret 29. august 2006 av MysticoN
wonnim Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg kan ikke se at trådstarter spør om hvor mange som skal slutte med wow? -ontopic, jeg har veldig lyst til å starte en Draenei av et eller annet slag, men vet ikke om jeg orker, siden det sikkert kommer til å være nok av dem. ; >
Groet Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 hadde tenkt å rerolle horde. men så kommer BC og BE paladins og ødelegger hele shaiten
Bredoc Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Skal nok få magen til 70 først regner jeg med. Får se hvordan priest talents blir, ser dem og bra ut kjører vi den til 70. Warrioren er jeg usikker på. Synes det ser litt for tamt ut. Hadde ventet meg mere dps muligheter enn det som er nå. Mage derimot ser virkelig lovende ut. Etter det så får tiden vise hva som skjer, kanskje lage en Dranei men ikke sikker.
janan71 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Tror det kommer til å flommer over med både blood elf og draneis, tror ikke jeg gidder å levle noen av de over lvl 20 (Må jo prøve de ut litt da..) Blir nok heller til at jeg prøver å få shamanen min til 70, får så å ta meg en del turer til MC, BWL, AQ og Naxx, er en av mange spillere som ikke har fått oppleve disse enda. Gleder meg som en unge!
Duddelmus Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Kommer nok garantert til å starte en Draenei Shaman, som alle andre alliance kommer til å gjøre. Men kommer bare til å ha den som en alt.
Tåkefyrste Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Draenei shaman blir det ja.... eneste klassen jeg ikke har over lvl 35. Har en Orc shaman på lvl22, men orker bare ikke horde av en eller annen grunn.
John Keats Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg skal nok starte en av hver.. spille dem til level 20 eller noe før jeg går lei av å levle
JR Ewing Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Kommer til å vente en stund, iallefall. Alle gutta kommer jo til å kjøre det nye.
.Marcus Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Må si jeg ikke gidder å levle en Blood Elf selv om jeg fortsetter med spillet som videre ser meget bra ut i mine øyne
andiss Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Slutta med wow i går Solgte accen min for 2000 norske kroner til IRL venn. On-topic: Ja jeg skal nok starte en ny warrior . Tipper det blir Draenei warrior. Ser sykt tøft ut. Skal aldri mer være gnome pga utstyret ser så fucka ut på de : ( Så Draenei Warrior er mitt valg når BC kommer. Edit : Slutta med wow nå, starter igjen nå BC kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå