wewwen Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hei! Ser rundt forbi i tråder som "Gothic III release-dato endelig fastslått?" blir det veldig mye OT snakk om G2 (har selv bidratt med OT der) så jeg tenkte at det var på tide med en egen tråd om G2 igjenn. Så hvor langt har dere komt?
Neppe Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Gårr irundt Gothic 2 2 ganger og Gothic 1 en gang, jobber med NWN nå, så Gothic får ligge
wewwen Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Jeg er midt i 2ern nå, går rundt og trener meg opp til valley of mines. Var for svak for Orcer
PantZman Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Jeg er ferdig med spillet. Ble litt skuffet over siste "bossen" da han var ingen utfordring. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg satt opp en demon som bossen ble stående å slå på. Før han fikk tatt demonen hadde jeg allt kløyvd han med 2handern min Et av de bedre rollespillene jeg har spillt.
Neppe Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Til PantZman Hadde du brukt be hadde han vært enda lettere, jeg tok han på et par skudd, det var neste nitrist
Gromle Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Har akkurat gjort meg ferdig med Night of the Raven, og er nettop begynt på kapittel 4. Spiller som paladin.
Pibeba Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Jeg er mage å skal nedi kjelleren under The monestary får finnr kartet til the halls. jeg har gått gjennom som paladin å dragon hunter før. å jeg har gått gjennom gothic 1 to ganger
Pibeba Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Er Gothic 2 noe og anbefale? 6790249[/snapback] uten tvil. det beste rpg spillet på markede etter min mening
Skogslik Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 ok. dette ses vell i 3 persons perspektiv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå