Gå til innhold

Logokonkurranse - Vinneren får DVD

Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, hvorfor skulle det gjøre noe, jeg spurte jo verken deg eller zomac om jeg kunne blande sammen din og hans. I tillegg er jo alt jeg har gjort å bare sette det sammen, kan jo ikke akurrat sies å være noe særlig egenprodusert da ;)

Likte det første forslaget ditt best. Jeg likte ikke tredje forslaget for da forsvant streken under skriften og da ble ikke skriften like "kul" (av mangel på bedre ord i farten) lenger.

Heller ikke andre forslaget falt i smak for jeg syns ikke det skal være en hel "ramme" rundt.

Skrevet

Takk for nye forslag. Er ikke sikker på hvilket jeg liker best av nr 2 og nr 3 ennå. Føler at det endelige valget ut ifra alle forslagene hittil skal bli vanskelig :wee:

Skrevet

Takk for forslaget. Tror teksten hadde gjort seg bedre hvis den ikke hadde kant. Mulig hele bildet trenger en ramme, for det slutter litt "brått", hvis du skjønner hva jeg mener.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Vil annonsere at Newt32 er vinneren. Han vil få tilsendt en DVD når tida er inne. Takk for logoen!

Vil forøvrig takke alle som har bidratt og Prebolomeus som kom med nyttige forslag.

Endret av cun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...