Gå til innhold

Priest pvp healer Build

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller for tiden shadowpriest, har gjort det en stund og tenkte jeg skulle skifte tilbake til healing specc.

Noen som har noen bra builds til en som vil heale i pvp?Et build som gir ok healing, men også hjelper meg å overleve mer enn 10 sek, siden jeg som prest temmelig ofte er primary target! skulle vel egentlig ha vært en paladin siden de varer litt lengre, men horde har ingen av dem ennå!

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne brukte jeg når jeg spilte.

http://www.wowhead.com/?talent=btMhsGVqorxt0bb

Fungerte bra.

Power Infusion/Inner Focus og smite gir noen bra kritter noen ganger^^

men det er greit og ha gear til det.

jeg hadde +301 spell dmg rett før jeg slutta og høyest crit på 1720. noe som ikke er dårlig på holy priest.

angrep er det beste forsvar ikke sant ;)

Ikke ta blessed recovery.

En bra pvp healer/ support build inneholder mindflay og silence.

Spirit tap kan også være bra og ha, siden du da regener mana som et uvær.

Problemet med og ha silence er at du må ha 21 talent poeng i shadow og da er du ikke holy lenger ;)

Noen som vet om improved mana burn i det hele tatt er noen vits?Mot en mage\caster me 5-6k mana vill det ta en evighet selv om det er 0,5 sec raskere cast!

jeg synes mana burn er bortkastet talent points. eneste jeg bruker mana burn på er vel egentlig shamans, når de har lite liv så ikke de får heala seg. mot mager trenger du det ikke. bare og shield/heale seg så manadrainer de seg sjøl når der er oom, KILL! :w00t:

Skrevet

Mana burn er underrated for pvp.

Er så evig godt å mana burne shamans/paladins/warlocks/mages/priests/hunters

Du aner ikke hvor godt det er å spamme mana burn på en warlock som life tapper for å få mana nok til å kaste spells ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...