Gå til innhold

skal bytte server, men hvilken?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

har en horde, shaman lvl 39 på jaedenar (pvp) akkurat nå, men er veldig lei av den serveren.. grunn:

 

-Masse folk som driter i alt.. føles ut som alle er 10 år og bare gir faen i alt.

 

-Masse folk fra russland og andre land, som ikke kan engelsk. finner nesten aldri en gruppe uten at noen begynner og snakke på russisk eller noe annet tull.. og kan så vidt

engelsk.

 

 

Så det jeg lurer på er. er det noen som har noen forslag til hvilken pvp server jeg skal bytte til? skal bruke pay transfer, vil ha en server der folk flest snakker engesk, og ikke bare "langt_vekkistan_språk" hele tiden.

 

Og hvordan er det med items i inventorien, banken, og pengene ? vil de bli med eller blir de "slettet" ?

 

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

har en horde, shaman lvl 39 på jaedenar (pvp) akkurat nå, men er veldig lei av den serveren.. grunn:

 

-Masse folk som driter i alt.. føles ut som alle er 10 år og bare gir faen i alt.

 

-Masse folk fra russland og andre land, som ikke kan engelsk. finner nesten aldri en gruppe uten at noen begynner og snakke på russisk eller noe annet tull.. og kan så vidt

engelsk.

 

 

Så det jeg lurer på er. er det noen som har noen forslag til hvilken pvp server jeg skal bytte til? skal bruke pay transfer, vil ha en server der folk flest snakker engesk, og ikke bare "langt_vekkistan_språk" hele tiden.

 

Og hvordan er det med items i inventorien, banken, og pengene ? vil de bli med eller blir de "slettet" ?

 

-Takk

6754270[/snapback]

 

Serveren jeg nettopp anbefalte til noen andre er Magatherion tror jeg.. har en char der.. og alle jeg har snakket med snakker engelsk!! Og er MANGE som spiller på den :D

Lenke til kommentar

Hvis du er horde så er Magtheridon absolutt å anbefale! Et supert PvE-miljø der, og horde-folka er veldig flinke til å ta vare på andre nye hordies, fordi de er i et ganske tjukt undertall der. Dessuten har de også mye fine purplixer å kikke på i Orgrimmar, er som sagt mange sterke PvE-guilds der.

Lenke til kommentar

jeg har spillt alliance på balnazzar. og horde sia der er vel ca halvparten så mange men eier oss konstant. har flere ganger opplevd og tapt 6 vs 2 og sånn .

de er også like gode i pve som oss og har masse end game guilder. for att vi som ally skal vinne i wsg og sån avhenger det av att vi er dobbelt så mange.

Lenke til kommentar

skal bytte server i dag :) men har litt lyst på en server i min gammle character's realm, siden jeg kjenner mange der.. og får da kanskje spille med de i bg..

 

så noen som har noen erfaringer med:

 

Ragnaros	PvP
Neptulon	PvP
Lightning's Blade	PvP
Bloodfeather	PvP
Defias Brotherhood	RP-PvP
Frostwhisper	PvP
Twisting Nether	PvP
Haomarush	PvP
The Maelstrom	PvP
The Venture Co.	RP-PvP
Sylvanas	PvP
Darksorrow	PvP
Vashj	PvP

 

alle untatt LB, da jeg har en allie der ;)

 

edit:

 

vurderer litt: The Maelstrom eller Sylvanas. noen erfaringer?

 

 

edit2: er det mye vente tid på sylvanas? håper på kjappe svar, da jeg skal transfere i dag :)

 

 

edit3: Velger Twisting Nether :) men seff glemte jeg VISA kortet på jobb.. så blir ikke før i morgen :thumbdown:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Sylvanas PvP

 

eller

 

Frostwhisper PvP

 

 

Gode servere. Er litt usikker på Sylvanas. Tror det er lang kø der konstant.

6772309[/snapback]

 

jepp. hadde begge i baktankene.. men ingen av de var på paid tranfser listen :( så det blir nåkk Twisting Nether

 

medium pop.. godt balansert med A oh H i følge warcraftrealms. passer bra.

 

noen andre som er på den serveren som kan fortelle litt om hvordan stemningen er blant andre horder osv?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Kø er ikke et problem på Sylvanas. I går ettermiddag var det første gang jeg opplevde det på et halvt års tid, og det var 2 minutter å vente. Battlegrounds skal vel egentlig ikke være noe problem etter patchen, på eftermiddagen kommer man inn på 0-120 sekunder.

 

Og, flere lowbies som kan kjøpe stæsjet mitt er alltid bra. Kom, kom. :)

6776459[/snapback]

Ah, ikke dårlig... Har du horde der? Tenkte å begynne igjen når jeg får sikk på PC'en min... Har lyst å begynne på ny, på en av de serverene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...