TeggY 3 Report post Posted August 27, 2006 Hei. "Gameboy" til Aprilia.. Hvilke modeller funker dette til, og hvordan funker den? Hvor kan jeg kjøpe den, og hvor mye koster den? Quote Share this post Link to post
Tøråsen 0 Report post Posted August 27, 2006 Du bruker bare en vanlig gameboy, går vel med Gameboy Color og nyere. Den kassetten får du vel kjøpt hos en aprilia forhandler går jeg ut ifra. Pris vet jeg ikke. Funker på alle aprilia scootere med innsprøytning Quote Share this post Link to post
Zyke 0 Report post Posted August 29, 2006 Gameboy? Tør jeg spørre hva dere snakker om? Quote Share this post Link to post
Vorpal 0 Report post Posted August 29, 2006 Gameboy? Tør jeg spørre hva dere snakker om? 6765894[/snapback] Nei det tørr du dessvere ikke. Quote Share this post Link to post
M-J 32 Report post Posted August 29, 2006 men det gjør jeg! hva snakker dere om ? Quote Share this post Link to post
madgringo 1 Report post Posted August 30, 2006 Fortelle hva gameboy til aprilia er??? Quote Share this post Link to post
CustomTP 8 Report post Posted August 30, 2006 har gjort det med min (rs125), er litt tøft at man kangjøre det med en spille konsoll... Quote Share this post Link to post
Gjakmarrja 274 Report post Posted August 30, 2006 Man kan bruke en gameboy til å styre en elektronikkbokz som igjen omprogrammerer innsprøytningschipen. Jeg prøvde å få kjøpe, men det gikk ikke da den kun selges til Aprilia forhandlere. Får du kjøpt så skriv her av hvem. Quote Share this post Link to post