Gå til innhold

Conroe pc, siste sjekk før kjøp, 10k.


Anbefalte innlegg

Handleliste: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...F0-809B5086370B

 

Er det noe jeg har glemt, evt. burde/må endre på?

 

Er PSU'en sterk nok? Planlegger å kjøpe flere disker etterhvert som jeg får penger til det.

 

Hva med RAM'en? Valgte den egentlig veldig på måfå, noen bedre tips til omlag samme pris?

 

Alt skal komme fra komplett.no.

 

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville gått for en mer kraftig PSU. Føler at 400W blir i minste laget.

 

Nå har jeg en kraftigere maskin (eller i alle fall en mer strømslukende CPU, din blir raskere enn min) og pc'en er fylt med 7 disker. Og jeg er på grensen med min 580W PSU.

 

Så gå opp til 5xxW for å være sikker. Greit å ha litt ekstra, enn for lite. Og pris forskjellen er vel ikke så stor?

Lenke til kommentar

Powersupplyet du har valgt er nok veldig bra det, du kan dra opptil 348w på 12v kretesen, ihvertfall iflg microplex hvor det koster en 100 lapp mindre, eller 25kr mindre inklusiv frakt :p

 

Jeg hadde helt klart valgt et bedre skjermkort enn det du har valgt dog, hvis du ikke skal spille så hadde jeg valgt ett dårligere og billigere ett.

 

7600gt er et bra kort i budsjett-klassen, eller så er 7900gt svært rimelig i forhold til ytelsen. Hakket over der er x1900xt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkte til å spille noe særlig, men jeg kan få litt bruk for et skjermkort som kan hardware decode 1080i/p h.264.

 

For 999kr synes jeg det kortet ser mer enn bra nok ut for meg.

 

Hva med RAM'en? Er den grei?

 

Ser jo forøvrig at de ikke venter cpu'en før godt inn i september, SHG sier de skal få den inn om et par dager, tror dere de blir utsolgt med en gang? altså, at hele leveransen går til folk som allerede har bestilt de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...