Gå til innhold

Kopiere Nummer til SIM?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Err, er det ikke en funksjon på D500 at du kan kopiere da? Hadde telefonen før, og tror det var slik at du kunne kopiere over et og et nummer værtfall.

 

EDIT- Nei, tok den opp og sjekka nå, det gjorde det ikke. Om du har tålmodighet kan du jo sende over et og et nummer via bluetooth eller IR ;)

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Err, er det ikke en funksjon på D500 at du kan kopiere da? Hadde telefonen før, og tror det var slik at du kunne kopiere over et og et nummer værtfall.

 

EDIT- Nei, tok den opp og sjekka nå, det gjorde det ikke. Om du har tålmodighet kan du jo sende over et og et nummer via bluetooth eller IR ;)

6748588[/snapback]

Hehe, feil den EDITen. Jeg har nettopp gjort det, hvis man går inn på kontakten og "valg" på nr'et, kommer det opp "Kopier" til enten SIM eller Telefon.

Lenke til kommentar

du kan kopiere en og en. gå innpå kontakten, bla ned til selve nummeret slik at det er merkert. trykk valg å kopier--> telefon.

 

i telefonbok menyen kan du jo kopiere alle fra sim til tlf. kjipt det ikke går motsatt vei. når jeg fikk ny telefon brukte jeg ett gammelt simkort å kopierte numre der i fra. så tok jeg å la inn de nyeste kontaktene jeg hadde manuelt på den nye:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...