Din_Laban Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Er det flere her som har problemer med at sesam.no/search driver å gjenåpner seg i Opera 9? -har siste versjon, men måtte sette "block all pop-ups" mens "block unwanted pop-ups" var tilstrekkelig tidligere. Sesam.no er også satt til blokkert nettsted.
qualbeen Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 nope, har ingen problemer med å bruke sesam.no. Forstod ikke helt hvordan du klarte å fremprovosere disse pop-upsene, men jeg har altså ingen problemer!
AndyG Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg satt og testet litt på sesam.no nettopp, men klarer ikke å fremprovosere noen popups. Jeg får ikke engang popups når jeg tillater alle Er det noe spesielt du gjør/søker på for å få disse opp?
Din_Laban Skrevet 27. august 2006 Forfatter Skrevet 27. august 2006 Neida. Jeg bare surfer på prisguiden, og da dukker de opp i haugevis... -har rett og slett ingen forklaringen på det. Men IE7 eller Mozilla Firefox har overhodet ikke noe trøbbel... har søkt etter rootkits og det som værre er, men av en eller annen grunn vil Operaen bare gå amokk. Helt nytt fenomen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå