Jump to content
Sign in to follow this  
-Jungeldyret

Black And White 2 - Kult?

Recommended Posts

spelet er det beste spelet eg har spelt nokon gang... ligger på topp på min topp liste, og eg har spelt det beste! søk litt etter black and white 2... eg har lagt ein anmeldelse på det ein plass her...

når eg snakker om black and white 2.. veit eg godt ka eg snakker om... for eg har runna det på "evil" vis og på "good" måte... har faktisk runna det 9 ganger... pluss eg har prøvd meg litt på ekstrapakken "battle of gods"...

tips... ulven og apen er dei beste creaturene på spelet.......... har du kjøpt spelet no? :D:D:D:D

EDIT: eg er heilt uenig om at B&W 1 er bedre enn B&W2... men kan vere fordi eg spelte 2-eren først... og nei; ikkje pga grafikken... mn det er bare min meining :)

Edited by xersess

Synes det er mer eller mindre vanskelig om du vil være snill. Jeg slengte en ildkule på fiendene mine om de kom, noe som medfulgte "ultimate evil" i løpet av kort tid :( Nå sprekker bakken under meg..

Men et genialt spill nontheless, selv om ildkulene gjør oppdragene dritlette.

spelet er det beste spelet eg har spelt nokon gang... ligger på topp på min topp liste, og eg har spelt det beste! søk litt etter black and white 2... eg har lagt ein anmeldelse på det ein plass her...

når eg snakker om black and white 2.. veit eg godt ka eg snakker om... for eg har runna det på "evil" vis og på "good" måte... har faktisk runna det 9 ganger... pluss eg har prøvd meg litt på ekstrapakken "battle of gods"...

tips... ulven og apen er dei beste creaturene på spelet.......... har du kjøpt spelet no?  :D  :D  :D  :D

EDIT: eg er heilt uenig om at B&W 1 er bedre enn B&W2... men kan vere fordi eg spelte 2-eren først... og nei; ikkje pga grafikken... mn det er bare min meining :)

6779233[/snapback]

Grunnen til at jeg foretrekker B&W 1, er at det handler mest om å være en gud, og ingenting om krigføring. I tillegg kunne man også se hvor mange man imponerte hvis man f.eks. kastet en stein over en by.

xersess: Ja, jeg har kjøpt det... Men det virker ikke :S Ikke noe problem å innstalere det. Men når jeg skal spille det, kommer bare det "launch-vinduet" opp. Så skjer d<et ikke noe mer. Har fått høre at jeg trenger ny driver til skjermkoret (6800 gt)... Men vet ikke hvordan jeg skal innstalere det, evt. slette den gamle.

Tror det skal funke å ikke røre musa når den "splash" skjermen kommer. Virket ivertfall når jeg prøvde det for en stund siden.

6827816[/snapback]

Huh? Hørtes veldig simpelt ut.

Når du hadde problemer kom det en feilmelding som sa att white.exe hadde gjort noe feil eller noe slik? (husker ikke helt)