Gå til innhold

"Jeg eier deg"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125
Bare ett lite spørsmål, hva handler trådstarter sin første post om? Jeg forstår ikke helt hva han mener.

6750803[/snapback]

 

Han mener at det å være "best" i det dataspill er en tragisk affære.

Han nevner i tråd med dette sin egen søken etter å oppnå en slik status i spill, hvor han etter hvert oppdaget hvor avhengig han var av å oppnå denne statusen.

Som følge av dette sitter han nå på forumet og forteller andre om sine indre oppdagelser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

tja, det virker heller som om han iblandt alt småpratet om sitt eget liv vil starte en debatt om hvorvidt andre er enige i at å "eie" andre i world of warcraft (og muligens andre spill) er noe man ville blitt flau over.

 

Edit: andre tidkrevende spill mente han.

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
Du har helt rett Boogieman, mine omlag 15timer daglig med raid og bortkasting av tid er byttet ut med omlag 15minutter daglig med forum. Ikke en optimal løsning, men du virker misunnelig.

HAHAHAHA! :D

Leste du innlegget mitt i det hele tatt? :D

 

Misunnelig? nei, langt i fra. :p Det er mulig å være godt gearet, kommet langt og være en kjent person i WoW uten å gi opp alt liv.

Guildet mitt er et casual guild, og medlemmene våre spiller ikke mer enn 3-4 ganger i uken, hvor vi spiller 4 timer eller noe. Men alikevel så har vi kommer til Twin Emps i AQ40 og alt under er på farm. Og vi har en policy om at det ikke er raids i helgene, siden alle members er ute og er sosiale. :)

 

Det finns en mellomting mellom å spille WoW heltid, å ikke spille WoW i det hele tatt vettu.. Virker bare som at du ikke har funnet ut av det enda. ;)

 

Så selv om det ikke virker sånn for deg, så går det ann å kombinere et liv og WoW. :)

 

Her, ta deg en kake eller noe. :)

Endret av [VK]Boogieman
Lenke til kommentar

rgnrkx, Jeg lurer på om det er likesinnede her, det var en bra oppsummering av innlegget mitt.

Boogieman, Med så mange smilefjes og latterutbrudd i innlegget ditt tar jeg det du skriver med en klype salt ettersom det ikke ligner din vanlige skrivestil og jeg kan bare undre på hvorfor.

Et vanlig liv med WoW som krydder er det ingenting rart ved.

Et vanlig liv som inkluderer raids på toppnivå, regelmessig gullkjøp eller PvP rank til 14 f.eks. tror jeg hører med til sjeldenhetene.

Lenke til kommentar

Heh mye sant, men folk får velge som de selv vil :)

 

Jeg er heldigvis endelig ute av den one sirkelen der.. Jeg kommer til å bli kicket fra guilden snart :whistle:

 

Det jeg likte best med posten din var det der du beskrev dårlig pc, ingen lyd, lenge siden sist; under CS avsnittet.

Er så mange i CS som driver med å unnskylder seg med sånnt :)

 

||thedark0ne||tr0tt

,.-acer-., (NOSOUND)

dArKsIdE::litt lenge siden nå! lolz

 

:!:

Endret av Akarno
Lenke til kommentar

Boogieman, Med så mange smilefjes og latterutbrudd i innlegget ditt tar jeg det du skriver med en klype salt ettersom det ikke ligner din vanlige skrivestil og jeg kan bare undre på hvorfor.

Skriver litt anderledes fordi jeg er utrolig lei av alle "WoW er så fælt"-trådene som popper opp på dette forumet.

Lenke til kommentar
Heh mye sant, men folk får velge som de selv vil :)

 

Jeg er heldigvis endelig ute av den one sirkelen der.. Jeg kommer til å bli kicket fra guilden snart  :whistle:

 

Det jeg likte best med posten din var det der du beskrev dårlig pc, ingen lyd, lenge siden sist; under CS avsnittet.

Er så mange i CS som driver med å unnskylder seg med sånnt :)

 

||thedark0ne||tr0tt

,.-acer-., (NOSOUND)

dArKsIdE::litt lenge siden nå! lolz

 

:!:

6751345[/snapback]

Absolutt alle som er gode i CS unnskylder seg når de har en dårlig runde.

"Altså, jeg skulle hente en brus" "Jeg har en hånd i buksa" "Tastaturet klikka!"

Lenke til kommentar

Spill hvis du syns det er gøy, stopp når du har fått nok. Det fikk jeg etter 76 dager played, og tjente 2000 med å selge. Aldri spilt wow etter det, men ser ikke ned på folk som spiller. Det er jo trossalt ett veldig bra og gøy spill, men tar veldig mye tid. Og om folk vil bruke mye tid på det, bestemmer di dette selv.

Lenke til kommentar
Pycnopodia er jo et troll.. kan dere ikke bare innse det snart? :) Et lite kreativt, dårlig og patetisk troll. Eod.

6757899[/snapback]

 

:thumbup:

 

Boogieman, Jeg så en rogue i Bloodfang på Emerald Dream idag, han het Boogeyman og var norsk. Venn av deg? :)

Uansett, hvor lei tror du røykere er av "røyking dreper" beskjedene på sigaretteskene? De som er lei trådene på dette forumet hvor det uttrykkes bekymring over et spill som for mange er blitt en besettelse, vil få mye mere å bli lei av i tiden fremover, og da er det ikke bare over internett jeg tenker på. "Dette produktet er vanedannende" - det er ganske sikkert bare et spørsmål om tid før vi får slike beskjeder printet på spillet og gamecardene. Samtidig tror jeg det vil bli vanlig å lese advarende artikler om internett-rollespill i aviser og magasiner. Tenk bare om jeg hadde vært noen år eldre og tilfeldigvis jobbet som journalist i en større avis? Jeg er helt sikker på at det er journalister rundtom som kanskje angret på at de kjøpte et visst spill som viste seg å for dem bli skjebnesvangert.

 

Det er bare et spill, men det har noen uvanlig dype avgrunner med seg som flere detter oppi, og det er ikke lett å komme seg opp igjen, hvertfall ikke alene.

Lenke til kommentar
Hvordan slutte WoW på 6 enkle steg:

1. Dissenchant alt utstyr

2. Delete char

3. Si opp abonnement

4. Avinstaller

5. Hakk opp cd'ene

6. Bruk resterende fritid til å poste på wow-forums om hvor forferdelig alle som spiller er og hvor mye mer perfekt en er selv!

 

GG!

6745601[/snapback]

nesten alle stega kan du se her :thumbup:

http://files.filefront.com/GameOverwmv/;54...;/fileinfo.html

 

Jeg innså at virkeligheten kom og beit meg i ræva. For mye spilling er ikke bra så jeg slutta ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...