Gå til innhold

Løgnen om Flight 93


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da får jeg vel bare beklage at du må være politisk korrekt og stenge tråden.

 

Jeg stiller bare spørsmål og har lyst på svar. Et eksempel er hvordan en flymotor kan forsvinne i "løse lufta"?

En annen ting som jeg la merke til som du sa er"at offentligheten har sett en ørliten del av krasjstedet"

Hvorfor det? Hvis ikke USA har noe å skjule så kunne de lagt ut samtlige bilder fra krasjstedet?

 

I tillegg så er det ene bildet jeg bruker som et eksempel et oversiktsbilde av krasjstedet, og der ser du ingen flyrester.

 

 

Steng gjerne tråden hvis du må, men det viser bare at du/dere ikke vil at folk skal få lov til å stille spørsmål om hendelser.

 

ellers ha en god kveld.

Lenke til kommentar

CVR og FDR er lagd for å tåle sinnsyke påkjenninger, og er i tillegg plassert baki halen, det minst utsatte stedet ved de fleste krasj.

 

"Currently, EUROCAE specifies that a recorder must be able to withstand an acceleration of 3400 g (33 km/s²) acceleration for 6.5 milliseconds. This is roughly equivalent to an impact velocity of 270 knots and a deceleration or crushing distance of 450 mm. Additionally, there are requirements for penetration resistance, static crush, high and low temperature fires, deep sea pressure, sea water immersion, and fluid immersion."

 

Denne tåler nok en god del mer enn hva motorene gjør.

Lenke til kommentar

Grav frem kilder, vitner, videoutsagn, lydbånd, bevislister o.l. som taler til din fordel - TROVERDIGE kilder - Da skal jeg la tråden din leve...

 

Slik du skriver nå, ser det ut som om at du har tatt en del fra side1, hoppet til side 11, tatt 2 avsnitt i side 73. Det er bare bruddstykker, ting som ikke henger på greip.

 

Du har ingen beviste eksempler, du har ingen troverdige kilder, du har rett og slett bare dine egne utsagn UTEN kredibilitet!

Lenke til kommentar
Ok, da får jeg vel bare beklage at du må være politisk korrekt og stenge tråden.

 

 

Politisk korrekthet har ingenting med saken å gjøre. Det blir rett og slett for dumt når de eneste "bevisene" og "expert opinions" som går imot alle verdens kjemikere, fysikere, flykræsjinspektører osv. er de løse anklagene fra tre tenåringer som baserer seg på en logikk ala ergo er mor lille en sten og noen enkle utvalgte bilder.

 

Istedet for å poste slike vilde påstander er det bedre å forsøke å sette seg litt inn i saken. Ikke la ønsketenkningen ta overhånd over fornuften.

Lenke til kommentar
men hvor ble det av halen?

 

Hvor ble det av alle de som døde i flykræsjen da? Om dette er en konspirasjon begått av USAs regjering, hvorfor kræsjet flyet i langt ute på landet? Hvis de ønsket å bruke et fly til å dekke over et iscenesatt terrorangrep, hvorfor kræsje det langt utpå landet når A) Det ikke har den ønskede effekten og B) De uansett ville måttet kræsje et fly i bakken, og... i så fall hvor er det ekte United 93?

 

Det er fullstendig ulogisk... så dumt at det er latterlig.

Lenke til kommentar

Halen er pulverisert som alt annet. Men halen traff bakken sist, og FDR hadde derfor minst fart, og større sjans for å overleve. Skal utrolig mye til for å ødelegge en FDR uansett. Og den smelter nok heller ikke (har ikke klart å finne hvor høy temperatur de tåler, men regner med det er langt over temperaturen i en fuel-brann.

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at slikt som det her blir debattert i det heletatt..

 

Hadde dette vært en offisiell uttalese fra et amerikansk universitet, granskenings kommisjon, eller en annen internasjonal og annerkjent institusjon så _kunne_ vi diskutert dette. At enkelte tror de kan oppdage/avsløre eller forstå noe som ingen andre kan, er forsåvidt greit, men at amerikanske myndigheter av en eller annen grunn skulle velge å manipulere (noe som ville krev betydelig planlegging) verden slik du foreslår er rett og slett absurd. Ihvertfall på det som kanskje vil være den mest betydningsfulle datoen i formingen av internasjonal politikk i senere tid.

Lenke til kommentar

Forøvrig er vel heller ikke flymotoren laget av titan. Bare bladene. Så de er nok også brent og bladene bøyd, knust og flydd langt til helvete avgårde. Ikke spesielt rart om de ikke er på bildene heller selv om motoren ofte er noe av det som oftest overlever... men det er liksom litt avhengig av at de detter av før eller i selve kræsjet, og det er litt vanskelig når du treffer bakken i den hellingen i den farten. :mad:

 

"James Fetzer often appears as a guest on BLACK OP RADIO"

 

Nuff said...

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
Forøvrig er vel heller ikke flymotoren laget av titan. Bare bladene. Så de er nok også brent og bladene bøyd, knust og flydd langt til helvete avgårde. Ikke spesielt rart om de ikke er på bildene heller selv om motoren ofte er noe av det som oftest overlever... men det er liksom litt avhengig av at de detter av før eller i selve kræsjet, og det er litt vanskelig når du treffer bakken i den hellingen i den farten.  :mad:

6743321[/snapback]

 

Uansett så er det feil å tro, eller prøve å få andre til å tro, at flymotorer er store feite tunge titanklumper som henger på flyet. Da vet en rett og slett ikke hvordan en flymotor er bygd opp eller fungerer. Men alt dette har blitt diskutert minst 10 ganger i den andre tråden. Ser ikke noen grunn til at denne skal få lov til å leve i det heletatt.

Lenke til kommentar
Ok, da får jeg vel bare beklage at du må være politisk korrekt og stenge tråden.

 

Jeg stiller bare spørsmål og har lyst på svar. Et eksempel er hvordan en flymotor kan forsvinne i "løse lufta"?

En annen ting som jeg la merke til som du sa er"at offentligheten har sett en ørliten del av krasjstedet"

Hvorfor det? Hvis ikke USA har noe å skjule så kunne de lagt ut samtlige bilder fra krasjstedet?

 

I tillegg så er det ene bildet jeg bruker som et eksempel et oversiktsbilde av krasjstedet, og der ser du ingen flyrester.

 

 

Steng gjerne tråden hvis du må, men det viser bare at du/dere ikke vil at folk skal få lov til å stille spørsmål om hendelser.

 

ellers ha en god kveld.

6743244[/snapback]

 

I følge wikipedia smelter titanium på 1600 grader, ikke 3000 som du sier i første post. Så det er vel ikke umulig at også motorene av titanium smeltet vekk.

Og som oysfaerg etterlyser, kunne det vært interessant med noen kilder som underbygger påstandene dine.

Lenke til kommentar
En annen ting som jeg la merke til som du sa er"at offentligheten har sett en ørliten del av krasjstedet"

Hvorfor det? Hvis ikke USA har noe å skjule så kunne de lagt ut samtlige bilder fra krasjstedet?

6743244[/snapback]

Fordi det er ikke så mange som har interresser av å se istykkerrevne og lemlestede kropper ligge halvbrent rundt om kring? Fikk du se detaljerte bilder fra flykrasjet på Svalbard for noen år tilbake, der 140 mennesker omkom? Kroppene var revet fra hverandre, flyet var totalt ødelagt (på oversiktsbildet derfra ser man ikke noe til noe motor elns.) hadde de vist direkte nærbilder derfra hadde folk reagert med sine og hat. Eller kanskje det var en konspirasjon at flyet krasjet i fjellet?

 

I tillegg så er det ene bildet jeg bruker som et eksempel et oversiktsbilde av krasjstedet, og der ser du ingen flyrester.

6743244[/snapback]

Les hva folk skriver da, det er allerede en haug med argumenter mot dette.

Lenke til kommentar
Argumentér bedre, ellers stenger jeg tråden.

6743193[/snapback]

 

 

Grav frem kilder, vitner, videoutsagn, lydbånd, bevislister o.l. som taler til din fordel - TROVERDIGE kilder - Da skal jeg la tråden din leve...

6743260[/snapback]

 

Dette er vel å misbruke sin rolle som moderator, eller hva?? :no:

Lenke til kommentar
Argumentér bedre, ellers stenger jeg tråden.

6743193[/snapback]

 

 

Grav frem kilder, vitner, videoutsagn, lydbånd, bevislister o.l. som taler til din fordel - TROVERDIGE kilder - Da skal jeg la tråden din leve...

6743260[/snapback]

 

Dette er vel å misbruke sin rolle som moderator, eller hva?? :no:

6743416[/snapback]

 

Ikke når det allerede er en tråd om dette temaet. Har dere et så stort ønske om å frelse verden så kan dere vel bruke den?

Lenke til kommentar
usa har vel litt bedre mobilnett enn det vi har dessuten så fløy terroristene lavt for å unngå å bli sett på radar

6742896[/snapback]

 

Tror du virkelig at et passasjerfly kan fly så lavt at det unngår å bli sett av radar? Og er her det snakk om USA.

 

Forøvrig trådstarter, du har en del sprekker i dine "bevis".

Lenke til kommentar
Ikke når det allerede er en tråd om dette temaet. Har dere et så stort ønske om å frelse verden så kan dere vel bruke den?

6743465[/snapback]

 

At det allerede er tråd(er) om tema burde være eneste grunn til å stenge denne. Enig med deg der. Men at en mod. personlig ikke liker argumentene til trådstarter og på den bakgrunn truer med å stenge tråden, minner om meningstyranni. Trådstarter argumenterer vel så godt han kan/makter.

Lenke til kommentar
Ikke når det allerede er en tråd om dette temaet. Har dere et så stort ønske om å frelse verden så kan dere vel bruke den?

6743465[/snapback]

 

At det allerede er tråd(er) om tema burde være eneste grunn til å stenge denne. Enig med deg der. Men at en mod. personlig ikke liker argumentene til trådstarter og på den bakgrunn truer med å stenge tråden, minner om meningstyranni. Trådstarter argumenterer vel så godt han kan/makter.

6743578[/snapback]

 

I prinsippet har jo moderator rett; det er ikke noe vits å prøve å starte en diskusjon med å spy ut påstander uten noen begrunnelse også slenge med en link til http://911wasabigassconspiracy.com..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...